Alla inlägg den 8 december 2012

Av André Aldenhov - 8 december 2012 17:44

Bra pass idag! Med en vecka kvar till SM så kände jag att det var dax att göra lite skarpa tester. Körde ryck till (ungefär) startvikter. Bra lyft blev det! Fattas fortfarande lite snabbhet, men det är ju vad slutveckans lätta träning ska fixa till. Fick dessutom klippt dit ett par riktigt bra singlar på 145 i ryckdrag. Lite segt från golvet men sen kom dom riktigt bra!

Åt jättemycket när jag kom hem. Härlig diet där man hela tiden är proppmätt =)! Heja LCHF!!

Lite stel i axlar och de tre sittlederna. Jobbar vidare med det...

Använder snart alla marknadens liniment: Blå häst, gul häst, brun tiger, vit tiger. Låter som ett helt zoo...

Av André Aldenhov - 8 december 2012 12:52

En vecka kvar! SM 2012 har känts så otroligt avlägset men nu är det här!

Tycker fortfarande att det är mycket roligare att jobba med LCHF-dieten (som funkar jättebra) än att maxträna mot en tävlingsform. Hade egentligen hellre bara kört grund ett långt tag nu. Många reps och mycket trappa och 3*3. Men eftersom det faktiskt smugit sig på ett litet sug att åtminstone deltaga på SM i år, så tror jag nog att det blir så!

Tidigare under säsongen så dog tävlingsviljan i takt med att olika förväntningar ökade. Åker kravlöst till SM för att mest bara vara social. Känns bra!!

Däremot kommer jag precis som vanligt att ge precis allt jag har när jag väl är där!!!

Har bra erfarenheter av Uppsala. Nedräkningen har börjat...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards