Alla inlägg den 31 december 2012

Av André Aldenhov - 31 december 2012 22:53

Tänk på att inte fuska med ryggträningen under 2013...


 

Förresten: Tack Sussie Petersson som tagit bilderna ( fler kan dyka upp på bloggen senare)! Om ni nån gång behöver en styling av er själva eller ert hem eller kanske bara vill göra en plåtning: Kontakta Sussie! Hon finns i Halland och jag kan förmedla kontakten. Hör bara av er!


Nästa år ska jag börja lägga ut träningsbilder/filmer. Lovar!!


Har ätit GALET gott ikväll! Rotfrukter och en massa annat gott! Men nu är det bara en timme kvar till LCHF... Men det ser jag fram emot!!


Sista inlägget för iår: Gott Nytt År på er alla!!!



Av André Aldenhov - 31 december 2012 16:49

Fick väldigt positiv respons på bloggen idag. Jättekul! Ger ännu mer energi att fortsätta med den! Hoppas det blir fler och fler som tycker den är läsvärd och kanske rentav bidrar själva med kommentarer och frågor!


Dagens träning:

Knäböj fram trappa: 120-100-80 dubbla reps på varje *3 set

mellan knäböjen körde jag bic/tric, 2 sorters rodd och axlar

efter böj: hopp, rotation, press och bencurl bak.


Hörde med Jukka idag att han svarat bra på trappa-träning och blev än en gång påmind om hur jäkla bra träning det är! Ska köra mycket trappa i knä fram närmaste tiden och i knä bak kommer jag att köra mycket 3*3.


Helloween och At the gates i bilen/ Metallica på träningen... Då finns det inga ursäkter om man inte är pigg =)!!


Kul att "serie-gubbarna" börjar komma igång! Bra träningsresultat på både Claes och Jukka. Bra för laget!!

Av André Aldenhov - 31 december 2012 12:46

2012 går mot sitt slut och träningsmässigt betyder det att jag har ( max ) ett träningspass kvat i år. Kostmässigt betyder det att jag är inne på de sista timmarna på kolhydrater. Men det kommer att bli goda timmar det!


Summering av träningsåret kommer när året verkligen är slut, likaså några blickar in i framtiden...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards