Alla inlägg under januari 2013

Av André Aldenhov - 31 januari 2013 22:56

Nej, fortfarande ingen träning. Tung förkylning, fast med vissa tecken på framsteg. Slemmig hosta lär jag få leva med ett tag men under eftermiddag och kväll har det känts som om energin var på väg tillbaks. Hade varit underbart om jag kunde vara igång med någon slags regelbundenhet i både träning, kost och livet i största allmänhet innan nästa vecka börjar. Håller tummarna!

Av André Aldenhov - 30 januari 2013 21:23

...och nu är det 152 dagar kvar till årets Tyngdlyftnings-SM...

Av André Aldenhov - 30 januari 2013 21:18

Oj vad mycket bättre jag mår nu ikväll! Fortfarande slemmigt och hostigt. Fortfarande yr. Men i övrigt verkar det gå åt rätt håll. Hoppas att de positiva tecknen stämmer denna gången!

Av André Aldenhov - 30 januari 2013 14:22

Träning känns väldigt avlägset nu... Alla delar av förkylningen har blivit snäppet värre och förhoppningen om att vara igång före helgen är borta. Jag ska nog vara nöjd om jag gjort ett kom-igång-pass i början på nästa vecka. Känns riktigt tråkigt när jag haft disciplin nog och kört så bra med grund och kände sista passet innan jag blev förkyld hur formen var på väg att vända uppåt. Nu är det liksom bara trist igen.

Av André Aldenhov - 29 januari 2013 19:38

Har upptäkt en sak de senaste dagarna: Att skriva en träningsblogg när man inte tränar är astråkigt! Kan tänka mig att det är ännu tråkigare att läsa en sådan blogg. Blir inte så mycket roligare att skriva om LCHF-mat eftersom maten inte smakar lika bra när man är dunderförkyld.

Letar efter positiva tecken: Har varit snuvig i ett dygn nu och mina förkylningar brukar (oftast) avslutas med just snuva. Hoppas det betyder att det är inne på slutet...

Av André Aldenhov - 28 januari 2013 13:51


Såhär ser mitt hälsosamma liv ut för tillfället...

 

 

Är så jäkla förkyld att jag kan bara se till att få i mig vätska och energi (ironi...). Men just nu känns det som att nästa träningspass ligger långt in i framtiden. Surt...

Av André Aldenhov - 27 januari 2013 20:12

...och det är 155 dagar kvar till årets tyngdlyftnings-SM...

Av André Aldenhov - 27 januari 2013 20:04


Först en bild från dagens handboll. Sävehofs lineup.

 


Sen en bild från veckans "Markbladet". Alla pristagarna från "Mästare i Mark", ett evenemang jag nämnt tidigare här på bloggen. Det är jag längst till vänster...

 


Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards