Alla inlägg den 19 mars 2013

Av André Aldenhov - 19 mars 2013 18:46

Fingrarna somnar. Alltså så fort jag använder armarna/axlarna det minsta lilla, typ pratar i telefon eller står med händerna ovanför huvudet en stund så känns det som fingrarna domnar/somnar. Känns som om det kommer från spänningar i axlarna. Borde söka behandling för axlarna nu...


Känns som att kroppen redan är utvilad. Bra tecken. Börjar bli så pass vältränad att jag känner mig pigg i kroppen av några lättare pass. Fortfarande öm i olika muskler, men jag känner att snabbheten är på väg! Skoj! Samtidigt är det bara några dagar kvar på denna perioden och sen blir det tung träning igen. Rakt ner i reps-träsket =).


Nu är det slut på mackor och godis! Skärper till kosten igen, fast inte LCHF utan bara lite vanlig, hederlig sundare kost! Skippa sockret!

Av André Aldenhov - 19 mars 2013 11:27

Till helgen är det dax med lite serietävling igen. Vi åker iväg till Skara och det blir säkert trevligt. Gillar att tävla där. Laget ser ju dessutom ut att vara helt OK. Jukka och Daniel har varit sjuka men nu låter det som om dom är tillbaks i träning igen. Claes och jag har ju kört många bra pass på senare tid och jag har hört att Hasse ska åka dit redan dagen innan! Axel skulle också med. Perfekt! Hoppas att Per också ska med. Jag har inte hört något, men det hade varit skoj om han kan.


Innan dess hade jag tänkt hinna med lite ryckdrag och några bra teknikryck. Det blir inte idag, men onsdagen och torsdagen bör jag kunna göra något bra av...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards