Alla inlägg den 21 mars 2013

Av André Aldenhov - 21 mars 2013 21:03

Idag blev det ingen träning men sådan var ju planen. Däremot blev det välbehövlig och bra behandling av vader och lår! Perfekt! Stort tack till Jukka för det! Imorgon blir det lite rörlighet och sen smäller det till med serietävling på lördag i Skara. Hoppas kroppen känns bra tills dess.


Har fått in en del tips på länkar. Jätteskoj! Ska kolla genom dem och lägga upp dom på bloggen i takt med att jag sett vad det är för trevliga sidor =). Än en gång: tusen tack för tipsen och fortsätt gärna skicka!



Av André Aldenhov - 21 mars 2013 14:43

Fick ett tips från Mika. Sök detta på youtube: Defranco blackburns. Ska testas!

Tack Mika =)!

Av André Aldenhov - 21 mars 2013 08:08

Då var det dax med lite morgonkaffe. Idag blev det inte en kopp därhemma. Det fick vänta tills jag kom till jobbet. Inte dumt att avnjuta lite brygg innan dagen drar igång på allvar...


...om inget annat så för att få kroppen att komma igång lite. Jäklar vad ömt och stelt idagf, trots att jag körde knappt ingenting igår. Efter helgens tävlande måste jag nog göra något radikalt. Kanske ta 10-14 dagar med enbart stege och köra (nästan) bara ben/drag. Sen kan jag kanske börja köra lite lyft-2:or igen . Trivdes med att köra dubblar i ryck/stöt men jag undrar om inte kroppen blev lite för trött av det. Var nog inte fullt förberedd.


Men idag blir det iallafall ingen träning och imorgon blir det nog bara lite skivstångsgymnastik/ rörlighet. Känns bra att köra lite smidighet före tävling.


Om jag kör en massa stege efter tävlingen så ska jag nog kombinera det med bl.a hopp. Ett bra sätt att hålla det explosiva igång fastän man ligger på reps.

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards