Alla inlägg den 24 mars 2013

Av André Aldenhov - 24 mars 2013 22:03


Den här länken lägger jag upp halft osedd(har sett filmen) men det kan ju ni andra kolla om den är trevlig. Jag gillade iallafall filmen. Tack Johnny =)!

http://www.allthingsgym.com/interview-with-ben-claridad-weightlifter/



Fortsätt gärna skicka in länkförslag! Själv passar jag på att tipsa om dessa:


http://www.traningskompisen.se/

http://www.tyngdlyftning.net/



Av André Aldenhov - 24 mars 2013 21:48


Visst känns kroppen lite öm efter gårdagen, men inga större problem tror jag... Hoppas ni andra som tävlade igår också känner er okej så här dagen efter!


Men idag blev det vila. En gång i tiden skulle jag ha kört direkt dagen efter tävling och det skulle jag nog kunnat göra även nu, fast inte idag. Behöver en mellandag ibland =). Blir kanske ett sent snabbpass imorgon, annars får det vänta.


Men sen när jag börjar träna "riktigt" igen så blir det början på en ny 5-veckorsperiod. Den senaste gick ju bra, så jag testar samma modell en gång till. Efter de följande 5 veckorna kommer sista serietävlingen och efter den är det dax att fatta beslut: SM 2013 eller inte!


...och den perioden börjar med en vecka i "reps-träsket". Mysigt...


Letade gamla bilder nere i förrådet ikväll. Blev en långpromenad i Memory Lane =). Hittade faktiskt en del roliga bilder. Stötar på 170 och uppåt, ryck kring 140, ett snyggt ryck från OS 1996+ en massa annat kul. Hittade dessutom den (förmodligen) enda träningsdagbok jag har: Den för sista året fram till Atlanta-OS. Den ska jag nog kolla genom nån dag =). Om det finns önskemål om vissa bilder eller utdrag från träningsdagboken så skriv hit och önska =)!


Snart måndag: Då kör vi igen!!

Av André Aldenhov - 24 mars 2013 10:26


Här kommer en liten länk jag blivit tipsad om

http://weightliftingfix.com


Har inte kollat genom sidan så mycket själv, fast det första jag såg var en stor bild på Zacharevich och en sån sida kan ju inte vara fel!!!



Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards