Alla inlägg den 25 mars 2013

Av André Aldenhov - 25 mars 2013 22:03

 Hade egentligen tänkt redigera lite bilder ikväll och lägga upp här på bloggen. Nu blev det inte så. Fick till ett väldigt sent pass idag och är inte sugen på att sitta uppe halva natten. Får fortsätta med bilderna en annan dag...


Fick en trevlig och spännande kommentar från Mika idag. Kommer att svara på den under morgondagen och han tog upp ett par saker jag känner att jag vill fördjupa mig i. Tack Mika!!


...men jag fick ihop ett litet snabbpass på kvällen och jäklar vad stark jag känner mig! Skulle egentligen börjat repsa idag, men jag kände mig sugen på att singla lite idag och jag kör ju ibland lite mer bara för att det är skoj =). Fick på ett lätt och bra marklyft på 230 och det känndes bra(den kommer att kännas imorgon...)! Dessutom lite andra övningar. Blev såhär:


Marklyft: dubbel 160, singel 190, singel 210 och singel 230 (hade nog gått en dubbel om jag velat!).

+ 2 sorters axlar, 2 sorters press, rotation och hopp


Här är marklyftet. Tack för filmningen till Janne V!!


 

Av André Aldenhov - 25 mars 2013 18:07

Har börjat scanna in lite gamla bilder nu. Ska hem och redigera sen. Om det går bra så kanske ett par bilder hamnar på bloggen redan ikväll. Vi får se...

Av André Aldenhov - 25 mars 2013 14:56


Nu börjar det samlas lite sköna länkar och andra tips under kategorin "Länkar/ tips". Kolla gärna där =)!

Dessutom är naturligtvis alla välkomna att fortsätta skicka in länktips, så lägger jag upp det om det verkar vara någonting bra.

Börjar bli riktigt sugen på reps-körning nu! Såg lite gamla bilder på sköna ben- och dragpass. Kul att vara stark! Blir nog lite marklyft i veckan...

Av André Aldenhov - 25 mars 2013 08:19

Kul att så många läser min lilla blogg! 1000 tack till er alla! Det blir roligt att anstränga sig att presentera ett så bra material som vanligt. Dessutom är ni så många som är med och bidrar och det är naturligtvis det allra roligaste och själva poängen med att jag startade det här projektet: att driva en levande träningsblogg där så många som möjligt känner att det ger något att läsa/ skriva. Så än en gång ett Megastortsupertack!!


Får se om jag hinner börja scanna in lite bilder idag...



Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards