Alla inlägg under mars 2013

Av André Aldenhov - 2 mars 2013 11:25


Inte så mycket blogg igår. Börjar med att be om ursäkt för detta! Hade en del att berätta om och fick ihop lite filmmaterial och ändå fick jag inte publicerat något. Nåja, nu skärper jag till mig och levererar idag istället.


Ett riktigt bra träningspass igår fastän jag hade träningsvärk efter torsdagens slalom-äventyr. Värsta värken satt i vaderna efter "pjäx-gång". Det är ju sorgligt! Visst är jag skåning och visst var det längesen sist jag åkte, men att få träningsvärk bara av att vandra omkting med utrustningen är faktiskt komiskt =)!


Gårdagens träning var också kul. Tufft dragpass efter bra ryck! Satte en trippel på 100 och den finns på film som kommer senare idag. Sanslöst lätt utan att orken direkt tröt. Visst har jag lite småmissar, men jag kände en tydlig skillnad jämfört med förra veckan. Tänker fortsätta med lyft, kanske med lite dubbla och trippla och sen när jag känner mig färdig med det så går jag över på singlar. Därefter är det dax att gräva ner sig i "reps-träsket" igen! Gårdagens drag var ganska tuffa, men jag hade så bra tryck i starten att jag körde på lite tuffare än jag tänkt från början. Såhär körde jag:


Ryck: trippel 70, trippel 80, dubbel 90 och trippel 100

stötdrag: dubbel 120, dubbel 150*2, singel 180*2

marklyft: singlar på 200 och 210

rotation


Har ett nytt märkligt problem med ett knä.  Kommer förmodligen från lår/höft. Inget jag känt förut. Hmmm...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards