Alla inlägg den 17 maj 2013

Av André Aldenhov - 17 maj 2013 21:32

Nöjde mig med några enkla knäböj idag. Inte klokt vad jobbigt det blir att träna när jag har en lite dålig dag. Trött och seg sabbar träningen direkt. Förr i tiden hade jag orkat bita ihop och få till ett hyfsat pass, men den tiden är förbi. Helt okej men lite irriterande när man försöker öka trycket en aning. Nåja, en extra vila (aktiv vila dessutom) brukar leda till ett par bättre pass. Vi får väl se...


Knäböj bak: trippel 130, dubbel 150 och singel 170


Behandling idag. Kanon! Musklerna känns perfekt när vi jobbar med dom och sen när det är dax att lyfta så gör det idiot-ont. Jobbigt... Men om vi jobbar vidare så kommer det att funka! Verkar som att vi dessutom ska lyckas få ordning på Jukkas rygg igen!

Av André Aldenhov - 17 maj 2013 17:13

Snart dax att åka till gymet. Apa-trött och inte ett dugg sugen. Alltså uteslutet med lyft och därför blir det ben och/eller drag. Gör inte så mycket. Det är ändå dessa övningar som jag behöver just nu känner jag. Kanske lägga ett lågintensivt ben-pass och några bra drag-singlar.


Helgen har börjat och därmed går jag in i slutfasen av diet-planeringen. På fredag landsätts projektet. Ska bli skoj, men säkerligen jobbigt i början innan rutinerna sitter som de ska.


...fast visst hade jag kunnat köra lite hantel-stöt ikväll. Hmm...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards