Alla inlägg den 1 juni 2013

Av André Aldenhov - 1 juni 2013 20:48

Här kommer en liten film med gårdagens avbrutna stöt. Kan inte låta bli att fundera över om det var den sista eller inte. Hyfsat lätt vändning om än lite "krängig". Men det fanns ingen äkta vilja att trycka dit den, jag var på tok för orolig för knäet så jag avbröt. Testade förresten klubbens nya kamerastativ. Bra jobbat Jukka =)!!



 

Av André Aldenhov - 1 juni 2013 11:56

Någonting känns seriöst fel... Visserligen vet jag att när det känns märkligt/gör ont på  ett "nytt" ställe så kan man bli lite överdrivet orolig jämfört med när "det gamla vanliga" känns kass. Det man är van vid känner man att man har kontroll över medans "det okända" är skrämmande i sig. Betyder det då att de senaste dagarnas knäproblem mest är mina hjärnspöken? Nja, jag är inte helt säker på det... Att det känns svullet i knävecket kan kanske gå tillbaks med lite vila men det som smällde/brände till i knäet igår var ingen vardagshändelse direkt. Får helt enkelt bara avvakta och se. Ett par dagars vila med lite extratid i gymet spelar ju ingen roll men om jag tappar träning en längre tid då är naturligtvis satsningen på SM 2013 över. För övrigt exakt en månad kvar idag...

Av André Aldenhov - 1 juni 2013 11:29


Tänker börja med att sammanfatta gårdagens basfakta, träning och mat:


Stöt: dubbel 70*2 set, singlar på 90, 105, 115, 127. Singel 140 men avbröt efter vändning

2 sorters press, 3 sorters bencurl, bröstdrag


mat:

Lunch:smörgåstårta( rejäl bit...)

mellis: proteinshake+banan

kväll: 400 gram köttfärs

Hade svårt att få till maten idag. Men nu har proteinet kommit ( snabbt jobbat Gunnar! Tack!! ) så jag kan använda det som mellis, men även direkt efter passet. Magen hade lite svårt att vänja sig vid allt nytt igår, men jag hoppas det stabiliserar sig.


Fler tankar och kommentarer (och lite film) kring gårdagens pass kommer i senare inlägg.

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards