Alla inlägg under juli 2013

Av André Aldenhov - 22 juli 2013 11:15


Skulle lägga upp veckoplanen igår och det gick ju sådär... Men här kommer den =). Eftersom jag inte är hemma hela veckan så tippar jag att det blir 4 pass, där 2 pass blir i gymet och 2 blir på cykel.


Lite senare slänger jag nog upp nån av Anders fina bilder från SM 2013. Än en gång: Tack Anders!! =)

Av André Aldenhov - 21 juli 2013 15:15


Eftersom att det är söndag så är det dax för mig att lägga upp en ny veckoplan. Senaste veckan lyckades inte så bra sett till måluppfyllnad. Men eftersom det var första aktiva veckan sen SM 2013 så är jag faktiskt ganska nöjd med att ha kommit igång över huvud taget. Nästa vecka blir det nya tag! Veckoplanen återkommer jag till lite senare ikväll.

Av André Aldenhov - 21 juli 2013 12:32


Lite fysisk aktivitet idag. Gött! En rejäl promenad i sommarvärmen. Stack iväg innan det blev riktigt varmt ute. Blev alltså en promenad istället för cykel idag. Spelar ingen större roll, kan cykla nån annan gång. Trevligt promenadsällskap dessutom =). Får se om jag lyckas få till ett gympass idag. Isåfall tycker jag att träningsveckan iallafall varit okej.

Av André Aldenhov - 20 juli 2013 21:18


Idag bjuder jag på den här bilden ur "Anders arkiv". Härlig bild =)! Men här kan man se att jag inte är bekväm med att sitta "djupt". Knäna rakt upp. Inte skönt alls... Men kul att klara lyftet!


 

Av André Aldenhov - 20 juli 2013 20:32


Tillbaks från mini-semester! Underbara dagar i Skara/Falköping-trakten. Inte precis fått veckans träningsmål att funka, men vad gör väl det =). Nåja, ska försöka få till lite hyfsade aktiviteter imorgon och sen får jag ladda på lite bättre nästa vecka.


Tänker fortsätta lägga upp lite bilder (från Anders) från SM 2013 då och då. Anders påstår dessutom att det finns en video på 117-rycket. Den är jag lite sugen på att lägga upp =). Får se om jag lyckas få tag på den...


Idag blev det Motorhead, fast inte musiken...



Av André Aldenhov - 17 juli 2013 21:16


Fick en massa bilder från Borås-Anders. Stort super-tack till honom! Tagna på SM 2013 i Halmstad. Måste bara lägga upp några stycken här på bloggen!!


 


 


 

Av André Aldenhov - 17 juli 2013 20:43


...och min egen fys idag begränsades till ett väldigt mjukt cykel-pass. Har fortfarande inte riktigt lyckats ställa in alla växlar så det krånglar lite. Jaja, skönt att komma ut en liten runda iallafall. Tycker att jag sitter ganska bra på hojen.


...men nu blir det ett par dagars fys-uppehåll. Planer skapas och planer förändras. Ska ha ett härligt avbrott i vardagen! Återkommer när fysen är igång igen =).

Av André Aldenhov - 17 juli 2013 20:41

Så här såg träningsprogrammet ut för senaste helgens träningsläger på Marks TK. Tyngdpunkten låg på lördagen. Passet på fredagen var mest bara för att alla skulle träffas och "komma igång" och söndagen var till för att mjuka upp kroppen efter lördagen.


 

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards