Alla inlägg under september 2013

Av André Aldenhov - 30 september 2013 17:27


Det närmar sig finaldax i plankan!! Bara några timmar kvar...

Av André Aldenhov - 29 september 2013 10:53


Om jag klarar 4,5 minuter idag så är det dax med Den Stora Finalen imorgon. 5 minuter Plankan! Det har varit "månadens utmaning" och efter 28 dagar är det alltså "bara" de 2 sista kvar. Men jäklar vad jobbigt det kommer att bli...


Mycket tyngdlyftning på F-book nuförtiden! Jättekul! Orkar inte kolla in allt, men jag hoppas att ni kollar in så mycket som möjligt. Tipsar lite extra om ATB:s sida Tyngdlyftning för alla.


Sugen på att göra en lite "striktare" LCHF-vecka nu. Har varit lite slapp, utan att för den skull gett upp.Men om det ska ge något, så får jag ta tag i det lite extra...

4

Av André Aldenhov - 27 september 2013 20:07


Satte 4-minuters planka idag! Härligt. Ska vara samma imorgon och därefter är det bara 2 dagar kvar. Längtar efter att det ska vara slut...

Av André Aldenhov - 26 september 2013 17:14


Har varit såååå jäkla krångligt och jag har verkligen inte haft tid att skanna in det jag hade velat lägga upp här på bloggen!! Skit! Jaja... får se om det går bättre imorgon...


...och plankan-utmaningen närmar sig finalen. Idag är det vilodag. De senaste två dagarna har det varit 3,5 minuter. Det var fruktansvärt!! De närmaste dagarna är det 4 minuter eller mer!!


Jobbar vidare med LCHF. Ska försöka sänka kolhydraterna lite mer, men samtidigt öka intaget av allt annat. Får se hur det funkar...

Av André Aldenhov - 23 september 2013 20:34


Nu har Plankan-utmaningen kommit upp i 3 minuter och ärligt talat, nu börjar det bli jobbigt... Fattar verkligen inte hur jag ska komma upp i 5 minuter!


Var inte så noga med kosten i helgen, men nu tar vi tag i det igen. Snart under 80 igen!! Idag:Korv o ägg!


Gym-start innan septembers utgång?!


På onsdag är det dax med friidrottarnas fystester. Ska bli skoj! Riktigt nyfiken =).

Av André Aldenhov - 21 september 2013 22:14


Funkade idag igen! Satte 2,5 minuter på Plankan och imorgon är det dax med 3 minuter...


På onsdag ska jag vara med och stötta P-A och hans friidrottsgäng när dom gör fystester. Ska bli riktigt roligt!!


Har fortsatt kolhydratsattacken idag. Imorgon går vi tillbaks till LCHF igen.

Av André Aldenhov - 20 september 2013 21:09


Idag har jag ätit alla kolhydrater jag fått syn på!! Första "syndardagen" på 3 veckor. Gör inget, blir bra ändå!


...och det blev 2,5 minuter Planka. Satt klockrent!


...och imorgon är vi tillbaks på LCHF-spåret igen.

Av André Aldenhov - 20 september 2013 10:01


Igår var det vilodag igen men ikväll fortsätter utmaningen. Kommer att bli jobbigt att klara hela månaden men jag jobbar på så länge det går.

Var nere på TK igår och hämtade ut nya nyckeln. Hallen såg bra ut. Trist att tacka nej till DM, men det var ju inget svårt beslut...

Ska skärpa till mig och köra mer balansplatta och komma igång med cykel...

...och nu är morgonvikten under 80 igen!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards