Alla inlägg under september 2013

Av André Aldenhov - 18 september 2013 21:22


Borde åka ner till träningshallen imorgon och hämta ut kort till nya låssystemet. Hinner inte på fredag och sen är det stängt om man inte har kort. Får se om jag hamnar där imorgon och om det dyker upp nåt träningssug...



Av André Aldenhov - 17 september 2013 20:57


Ännu en gång blev det 2 minuter Plankan. Jobbigt i axlarna men annars var det inget större problem...


Mycket korv och blomkålsmos. Jättegott!! Det blir samma i matlådan imorgon. Drack en klunk mjölk idag och det smakade rent socker. LCHF:et har börjat funka =)!

Av André Aldenhov - 17 september 2013 14:27


Igår körde vi 2 minuter på Plankan-utmaningen och det var as-jobbigt. Det gick bra men det är helt enkelt tungt!! Innan månaden är slut så ska vi vara uppe i 5 minuter och det blir nog tufft att nå dit...

Av André Aldenhov - 15 september 2013 23:13



...och jag hörde som hastigast från Claes att det gått bra för Mark-grabbarna på JSM! Grattis grattis grattis!!! Bra jobbat =)!!!

Av André Aldenhov - 15 september 2013 23:07


Intressant match på Borås Arena idag. Total överkörning. Många i gulsvart som var bra och min egen favorit, Johan Larsson, var precis lika dominant som vanligt. Utlandet snart?!!


Plankan gick bättre idag och har börjat köra en del balansplatta nu. Snart dax att följa upp med cykel och gym?!


...och på matchen träffade vi en del känningar, bl.a en gammal lyftkollega från Trelle-åren. Kul att prata lite och jag tror nog att vi kommer att ha en hyfsat tät kontakt framöver. Han tränar bra nuförtiden och det ska bli spännande att följa honom i hans jakt på Målet!

Av André Aldenhov - 15 september 2013 11:16


Igår körde jag plankan själv. Vill inte missa någon dag. Hittade inte riktigt tillbaks till flytet. Fick jobba ganska hårt, men det löste sig... Får se om det blir bättre ikväll.


Dagens idrott kommer att handla om "passivt idrottande" för mig: ska kolla fotboll.


Nu:balansplatta.


Just det:LCHF fortsätter!

Av André Aldenhov - 13 september 2013 19:48

Idag är det vilodag i Plankan-utmaningen. Skönt, fast nästan lite synd nu när jag hittat en bra känsla att jobba med. Hoppas jag hittar tillbaks till den imorgon. Tror att det är absolut nödvändigt om jag ska klara av att vara med ett tag till i utmaningen...


Idag blev det baconfrukost på jobbet och en massa kött till lunch. Mums! Men kvällsmaten var den riktiga vinnaren: lövbiff med en massa gottegott till!!

Av André Aldenhov - 12 september 2013 21:19


Idag gick Plankan bra! De senaste dagarna har jag jobbat riktigt hårt för att klara 1 minut, men idag gick det hyfsat enkelt med 1,5 minuter! Hittade ett bättre sätt att jobba med magen. Hoppas jag hittar det läget igen resten av dagarna...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards