Alla inlägg under oktober 2013

Av André Aldenhov - 18 oktober 2013 20:27


Nu är nästa del inskannad till "mini-serien". Tre delar kvat och nästa kommer att publiceras i helgen.


Sjukt sugen på att börja små-träna lite. Kansle överkropps-gym och motionscykel?!

Av André Aldenhov - 16 oktober 2013 20:43


Okej, då fortsätter mini-serien där jag lägger upp Ingmars gamla sammanställning. Här kommer de sista 3 månadernas förberedelser inför EM i Sokolov -94.


 

 

 

 


Av André Aldenhov - 13 oktober 2013 19:45


Okej, då börjar nästa mini-serie nu! Slänger upp "bas-fakta" i sifferform. Idag handlar det om de sista 3 månadernas träning inför NM-93:

Kommentera/ fråga gärna!!!

 

 

 

 



Av André Aldenhov - 10 oktober 2013 14:44


Nu har jag lagt upp planen för nästa lilla "mini-serie" här på bloggen. Kommer att fortsätta på Ingmar Aldenhovs sammanställning. Där finns reps, set, belastning, intensitet mm de sista 3 månaderna inför en del av mina större tävlingar från förr ( OS -96, VM -95, VM -94, EM -94 och NM -93 ). Det är ganska "siffertung" fakta och man måste nog vara lite "nördig" för att läsa det =). Hursomhelst så ska jag börja skanna in materialet (typ 20 sidor) och sen börjar jag lägga upp det, kanske redan från imorgon.


Daniel e förresten helt grym nu nere på TK!! Sugen på att träna nu bara för att få se honom lyfta!!!


...och nu när hösten kommer så är det kanske dax med lite innomhusträning...


...och LCHF kör jag fortfarande, men det är lite segt. Ska försöka kombinera det med något annat mål...

Av André Aldenhov - 9 oktober 2013 20:40


Fick en uppdatering av Gunnar L. på FB förut. Lägger upp den här:


NM i Pori 20 september 1997: 145+172,5=317,5


Tack Gunnar!! =)

Av André Aldenhov - 9 oktober 2013 09:54


Kul att så många läst de senaste dagarnas inlägg! Tack! Dessutom en del sköna kommentarer både här på bloggen och på FB. Fortsätt gärna kommentera, jag gillar att svara!! Fick bl.a frågan från Gunnar L. om varför serien tar slut här. Svaret är att det inte finns mer färdigsammanställt material. Detta är något som Ingmar A. vid ett tillfälle satte ihop. DEssutom saknas (lättåtkomligt) material att "jobba vidare" med. Men det skulle kanske gå att göra en mer allmänt hållen sammanställning av åren som följde. Gjorde ju en del hyfsade tävlingar även efter. Mitt ryckpers bl.a

Av André Aldenhov - 8 oktober 2013 14:19


Här kommer nu 6:e och sista inlägget i "mini-serien" Gamla tävlingsresultat. Något man kan ha och jämföra med sig själv eller andra. Eller också låter man bli =).

Sista sidan innehåller bl.a ett "skade-VM" och ett OS.



 

Av André Aldenhov - 7 oktober 2013 10:56


Framme vid dag 5 i mini-serien. Imorgon kommer den sista!

Lägger bl.a märke till att jag ryckte 140 på en serietävling 12 dagar före VM. Bra form =)...


 

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards