Alla inlägg under november 2013

Av André Aldenhov - 4 november 2013 22:12


Ikväll blev det lite cykel, så målet hålls vid liv! Varje vecka ska jag köra 3 gympass och 3 motionscykelpass. Har (sedan i lördags) kört 2 gym och 1 cykel. Känns som att det ska funka! Dessutom inledde jag 5-2 idag och det ska bli spännande att testa! Imorgon blir det lite cykel igen...

Av André Aldenhov - 4 november 2013 09:00


För att hålla november-målet vid liv så krävs det att jag åtminstone sätter mig en stund på cykeln ikväll. Dessutom lite rehab-fokus med balansplattan. Även första dagen med 5-2. Ska bli intressant att se hur det funkar. Första uppföljning på det kommer i slutet på månaden.

Av André Aldenhov - 3 november 2013 18:10


Även idag fick jag till ett litet morgon-pass! Underbart att skutta runt lite nere i gymet! Inte så att jag på något sätt och vis känner att formen är på väg. Nä, snarare en känsla av oform faktiskt. Men det gör verkligen ingenting. Det är så trevligt att ha tagit ut en ny kompassriktning och bara följa den! Novembermålet repeterat: 3 gym-pass/vecka + 3 andra pass/vecka (t.ex. motionscykel).


Körde genom hela kroppen, men eftersom jag var lite extra "aj-ont" i knäet idag, så stannade rehab vid lite balansplatta och cykel.


Har dessutom hoppat av LCHF och ger mig istället in i 5-2. Bara för att jag är nyfiken... =)

Av André Aldenhov - 2 november 2013 09:59


Då var November-utmaningen igång! Körde visserligen inget igår, men utmaningen innehåller ju bara 6 pass/vecka, så... =).

...men ett härligt morgonpass blev det idag! Super-setade mig genom gymet. Körde drygt 10 övningar med 3 set på varje. Försökte få med "allt", även om det blir lite mjukare övningar/belastningar på benen... Avslutade med lite motions-cykel. Ska följa upp detta med ännu ett gym-pass imorgon och därefter kommer jag mest att cykla under resten av veckan, även om det blir ett gym-besök under arbetsveckan. Ska dessutom försöka komma ihåg att köra lite balansplatta varje dag.


Nordiska idag. Håller tummarna för alla de som tävlar! Extra mycket för Daniel! Go TK!!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards