Alla inlägg den 5 december 2013

Av André Aldenhov - 5 december 2013 20:49


Då fick jag till lite cykel och balansplatta igen. Härligt att få till en del fys mitt i allt annat =). Till helgen ska det bli dubbel-gym hoppas jag...


Serien med Bild och berättelse fortsätter. Många läsare och det är trevligt! Hoppas bara bilder och berättelser gör det mödan värt att besöka min lilla blogg =).

Av André Aldenhov - 5 december 2013 14:36


Bred fattning funkar också...

...fast inte alltid =)!


Vet att Daniel på TK jobbar hårt med nytt, bredare ryckgrepp. Jag tror att han är på rätt väg! Resultaten kom ju (nästan) direkt liksom. Hoppas att jag ihop med Claes kan ge bra tips om vad som behövs för att kunna rycka med brett grepp. Bilden tog jag med för att "bevisa" att jag har egna erfarenheter av brett ryck-grepp =). Om det däremot är rätt eller fel får gärna bli en diskussion här på bloggen. Jag har ju även varit löjligt nära att sabba armbågen ett par gånger...

 

...dessutom kan ett skarpt öga se att jag har en tofs på huvudet, inte uppe på, utan på sidan. Först satt den uppe på, men eftersom jag lade stången i tofsen, så sade domarna åt mig att "rätta till". Tips till Daniel (och andra):

Håll brett och raka skallen!! =)



Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards