Alla inlägg den 20 mars 2014

Av André Aldenhov - 20 mars 2014 22:04

Då var dagens cykelpass avklarat och jag körde dessutom balans och kettlebell. Hade en idé om att några av mina kettlebell-övningar behövde lite tyngre redskap, så jag gick och köpte mig en ny "handtags-klump". Idén var nog riktig. Tycker att jag kom åt bättre med den nya belastningen. Bra rotationer och väldigt "low impact".

...fast det är löjligt lite fys nu. Skärpning!!


Dagen "Gamla arkivet" blir såhär:


 

 



 

2 sköna Bunna-bilder och avslutar med en Aldanov-vändnig...

Av André Aldenhov - 20 mars 2014 21:19


Nu har jag inte varit i gymet sen helgens tävling och även om jag cyklade lite igår, så börjar jag känna att det behövs lite mer fys nu. Kan inte gyma idag (så det blir cykeln), men jag hoppas att jag hamnar i gymet på fredag, lördag, söndag. Har förresten "förhandsbokat" en visning av bilder/filmer från serietävlingen (tack Anders!!!!) och kanske finns det något där som kan hamna på bloggen såsmåningom (om Anders OK:ar såklart). Ser hursomhelst fram emot att se det!!

...nu cykel...

Av André Aldenhov - 20 mars 2014 07:51


...och nån träning har det inte direkt blivit sn serien. Fast igår tvingade jag upp mig själv på cykeln en liten stund på kvällen. Dessutom blev det balansplatta. Har slarvat lite med den, så det får jag ta tag i!!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards