Alla inlägg under mars 2014

Av André Aldenhov - 3 mars 2014 22:11


Klockan är läggdax och nån fys att skriva om finns inte. Siktar på ett rehabpass imorgon om jag hinner. Skönt att bara cykla och köra balansplatta ibland

...men ett par bilder kan jag väl lägga upp i "Gamla arkivet":

Kunde inte låta bli den här när jag såg bildtexten. Säger lite om hans kapacitet; dålig form och svenskt rekord =)!

 

...och en härlig bild på en väldigt ung Michael L. Inte många som gjort hans resultat i unga år!

...och lyfta kan han visst fortfarande =)!

 

Av André Aldenhov - 2 mars 2014 18:41


Idag blir det lite Kalmar...

Kristian och Kristoffer få representera en framgångsrik era i KAK:s historia. Om jag minns ännu längre tillbaks så kommer jag på många duktiga lyftare, men K och K var nog stommen i det bästa den klubben haft i "modern tid". Snälla och trevliga snubbar dessutom.


 

 

Av André Aldenhov - 2 mars 2014 16:55


Körde ett ganska bra pass igår men framförallt var det trevligt att sitta och pratal yft med Michael och Daniel. Många bra tankar och idéer. Träningen då: jo det blev en massa bra "multi-drag" och lite lätta knäböj. Avslutade med en del pressvändning med press. Rotation på slutet.

...sen kom jag dit idag igen. Då hade mina skor blivit stulna. Suck... så tråkigt. Men framförallt synd om den stackaren som känner sig nödd och tvungen att sno mina gamla jympisar. Ärligt talat, dom var ganska gamla och luktade ganska mycket fot. Lite trist med stölderna nere på klubben. Folk har blivit av med påde pengar och träningsutrustning. Vi är ju en väldigt liten förening så tyvärr är det förmodligen någon man känner eller vet vem det är. Strunt samma, det var kanske ändå dax att köpa nya =).

...och det blev sklart träning ändå. "Multi-drag", lätta bänk, rotation och axlar. Kändes bra. Daniel hade kört ett bra pass idag och det var kul att träna och tjöta lite med Oscar idag. Inte så ofta vi tränar samtidigt. Går bra för honom nu. Kul =)!

Får se om jag får upp lite bilder i "Gamla arkivet" sen. Skannade in lite "nytt" material igår, så nu finns det att lägga upp.

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards