Alla inlägg den 3 april 2014

Av André Aldenhov - 3 april 2014 22:15


Blev alltså en 180-böj idag och här är filmen, precis som jag lovade. Hamnade alltså för smalt i fotställningen och det är jag alldeles för stel för att rädda upp!! Böjde ändå, men det syns tydligt hur jag trycks bakåt. Nästa gång måste den sitta bättre. Det kommer att dröja innan jag testar igen...



 

Av André Aldenhov - 3 april 2014 21:27


Idag fick jag lite tid över för ett "bonuspass"! Skulle ju egentligen inte köra idag, men ibland ändras planerna plötsligt och då är det läge att passa på. Däremot tveksamt om det blir något imorgon. Gör inget. Bättre att få in en dags vila mellan de 3 passen.

Det blev knäböj och några drag idag. Knäböjen gick hyfsat ända upp till 150, då jag plötsligt hamnade fel i fotställningen. Jobbigt att försöka rätta till när man väl ställt sig på plats, så det var bara att böja ändå. Blev inte så bra... Sen på 165 hamnar fötterna rätt och då blir det perfekt! Hängde på 180 och tror ni inte att jag gör om misstaget från 150!! Sjukt irriterande!! Böjde ändå och tryckte upp den, men jäklar vad långt bak jag hamnade. Pinsamt!

Video på den sista böjen kommer lite senare.

...och därefter lite drag. Stötdrag (och lite multi-drag) utan bälte upp till 150. Kändes okej. Avslutade med rotation.

Gör lite extra ont i knäet nu på kvällen. Ska till ortopeden imorgon och kolla upp vad det är. Undrar hur domen lyder. Om det är något som går att rätta till så är jag hyfsat motiverad att försöka iallafall.

...och idag köpte jag brödkavel. Nu ska det rullas!!!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards