Alla inlägg den 8 april 2014

Av André Aldenhov - 8 april 2014 18:20


Protein beställd och tejpen hämtad! Låter som om det är en riktig satsning på gång... Nåja, protein är jag inte ensam om att ta där hemma och när operationen är gjord så vill jag göra en så bra rehab som möjligt. Därför tänkte jag "maxa" min fysiska status nu så jag (förhoppningsvis) får till en bra rehab. Blev extra sugen och motiverad när jag pratade med Gunnar L (var trodde ni annars att jag beställde protein!?!) som berättade om sin senaste rehab efter ett avancerat ingrepp. Han var noggrann och resultatet blev bra. Så jäkla kul att höra! Dessutom skoj att höra positiva berättelser från ASK. Bra aktivitet där =)!!

...men jag tycker att det känns som om lördagens tävling kan bli en lyckad säsongsavslutning. Resultaten kan ju såklart gå hur som helst, men förutsättningarna för en trevlig tävling verkar goda =).

...och dessutom har jag varit på häst-avdelningen igen 3 nya liniment!! Nu ska kaveln fram =)!!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards