Alla inlägg den 13 april 2014

Av André Aldenhov - 13 april 2014 21:22


Här kommer lite för de sifferintresserade lyftar-nördarna. "Snodde" denna från Anders J:s FB. Tack Anders =)!


 

Ingen hemlighet att jag velat ha 300 poäng, men det fanns inte mer att plocka fram så jag är supernöjd ändå!! Dessutom blir man glad när man läser MTK:arnas fantastiska resultat =)!!

Av André Aldenhov - 13 april 2014 15:19


Några otroligt suddiga bilder från gårdagen. Vi kan väl kalla det "Mosseberg special". Notera Annika Berntsson som ställer upp som funktionär efter att själv tävlat klart (precis som grabbarna till höger). Respekt! Hade nöjet att tävla ihop med henne igår och det är jag inte säker på att jag gjort förut. Kul =)!!


 

 

 

 

Läste dessutom att Mossebergs A-lag dragit till en kanonpoäng igår. Grattis! Även tjejerna låg högt, men tappade seriesegern till E-tuna. Spännande finaler så småningom =)!


...och vad vi och de andra lagen hade för poäng igår har jag ingen aning om. Återkommer...

Av André Aldenhov - 13 april 2014 14:21


Sätter ihop ett litet inlägg med bilder från igår. Jäklar vad suddigt det blir när jag försöker ta lyftbilder.. Jaja, det är min blogg, så jag lägger upp vilka bilder jag vill =).


Ni lite äldre lyftare vet vad det här är...

 


...och ni från Borås vet vad det här är...

 


...och ni som har häst vet vad det här är...

 


...och ni som känner Claes vet vad det här är (hemmagjord Risifrutti...):

 


...och såhär ser det ut strax innan det drar igång...

 


Lyftbilder kommer i nästa inlägg. =)

Av André Aldenhov - 13 april 2014 11:40


3 interna skämt från igår (obs! de flesta förstår inte det här...):


1. -Tjenare André. Jasså, du lyfter i första gruppen. Har du tvättid eller? (Robert K.)


2.-Hej Daniel, har du klippt dig?

   -Nä, jag har bara inte i något wax.

  -Jaha, då är det väl det som ser annorlunda ut....

  -Jepp, man kan inte rycka med wax!!


3. YOLO!! (ny betydelse: You Only Lift Once!)

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards