Alla inlägg den 27 april 2014

Av André Aldenhov - 27 april 2014 21:41


Imorgon är det alltså dax att ta avstamp för nästa fas i min fys-utveckling. Operation av ett knä och därpå följande rehab. Jag har 4 övningar som ska köras redan imorgon och ett par dagar senare (när bandaget är borta) utökas de till 5. Måste erkänna att jag känner viss oro inför det här. Inte så att det är något speciellt moment som skrämmer mig. Nej, utan precis tvärtom. Eftersom jag aldrig gjort det här förut, så är det just bristen på erfarenheter som leder till oro. Jag vet inte vad som väntar liksom...


...men om detta lyckas, så kommer jag snart att kunna gyma och cykla igen och då kommer jag att ta sats mot nya mål. Hoppas!!!

Av André Aldenhov - 27 april 2014 15:27


Nu är jag ända framme vid dan före dan. Börjar bli spännande... Idag tänker jag testköra mina rehab-övningar som jag ska börja köra i "skarpt läge" redan imorgon, d.v.s om allt går som det är tänkt. Jag håller tummarna och så får vi se hur det går. Hur det blir med blogguppdateringar den närmaste tiden har jag ingen aning om, men jag hoppas att det blir så snart som möjligt =).

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards