Alla inlägg den 29 april 2014

Av André Aldenhov - 29 april 2014 22:08


...och dagens andra rehab-pass såg ut som det första. Höll mig till de 3 övningarna + att jag testade lite "böja benet", som är den 4:e övningen. Kan inte avgöra än om knäet blivit glappt, eller om det beror på att jag inte kan spänna benet fullt när jag sträcker. Det visar väl sig om några dagar...

Av André Aldenhov - 29 april 2014 17:00

Dagens första rehab-pass gick bra. örde de 3 övningarna+ att jag testade en 4:e övning (av 5 ) där jag även ska böja benet. Gorde bara en kort böj, men det är iallafall mer än vad jag gjorde igår. Bra! Ska vara försiktig och inte "tvinga fram" en för snabb utvecklingstakt, eftersom det bara kommer att leda till bakslag. Pratade dessutom med personal från sjukhuset idag och fick bekräftat att jag ligger rätt i min rehab än så länge. Dessutom kommer det att arbetas ihop med sjukgymnast senare. De ska kontakta mig när det är dax.

Av André Aldenhov - 29 april 2014 09:15


Dag 2 har börjat och idag känns det... annorlunda. Knäleden är stel och går knappt att varken böja eller sträcka. Det gör inte jätteont, men det känns obehagligt att stödja på benet. Känns inte tryggt/stabilt. Stelheten motarbetas med 2 pass rörlighetsövningar/ dag och det är väl snart dax för det första passet. Planen är fortfarande densamma som förut: Sköta min rehab och ta en dg i taget.

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards