Alla inlägg den 1 juli 2014

Av André Aldenhov - 1 juli 2014 21:23


Bara för att belysa hur långt ifrån SM-formen jag befinner mig nu:


Gjorde ett riktigt bra pass med rehab och lite annat. Så här bra har knäet inte känts sen operationen. Spelade 40 minuter "strand-tennis" och sen ner till gymet och körde hela den vanliga rutinen med rörlighet, cykel, hantelgym, armdrag/rodd och rotationer. Dessutom körde jag benspark med 2 kilo + att jag gjorde en 5:a i knäböj fram på 20 kilo. Det är alltså en bit kvar till de stora resultaten =)...


...men roligt är det att köra när det känns bättrer i knäet! Nu kör vi!!!

Av André Aldenhov - 1 juli 2014 21:14


Har ju inte varit på plats i Borås för att avnjuta årets SM. Har sett en hel del över streamen ( bra jobbat Patrik!) och det är ju trevligt det med. Men det är verkligen inte samma sak som att vara på plats! Det går såklart inte att dra några direkta slutsatser utifrån något man sett på en videoupptagning. Har jag förstått saken rätt, så har en av årets stora SM-snackisar varit domarnivån. Intressant... Nog för att man kan flippa lite över ett enstaka domslut, men att den samlade domarkåren ska ha "klappat ihop" under SM skulle vara något nytt!! Undrar hur det var. Det jag såg över "streamen" var ibland ganska förvirrande. Men som sagt; det som ses över videolänk kan ju inte användas som bevis. Berätta gärna lite om detta om ni sett det live =)!!


...och var fanns Oskar och Ragnar?


...och tjejerna är ju bäst som vanligt!!


...fast många av "Gubbarna" är också jäkligt bra!!


...och en del av de yngre också!!


...och jäklar vad det hade varit kul att vara med!!!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards