Alla inlägg den 17 juli 2014

Av André Aldenhov - 17 juli 2014 19:42


Ojojoj vad det var längesedan nu! Som det hände något på den här gamla bloggen alltså. Men så kan det kanske få lov att vara såhär i semestertider... Hursomhelst så är jag hemma igen, fysen är återupptagen och även bloggandet ska komma igång. Har inlett ganska starkt i gymet, med småökningar i flera hantelövningar, en hel del knärörlighet och även små belastningsökningar i benrörelser. Dessutom har jag varit ute och cyklat. IRL alltså och inte bara motionscykel inne i "förråds-gymet". Flera backar och en sväng som tog en ganska bra stund. Orken tog slut långt innan att knäet gjorde det. Underbart!!


...och dessutom har jag inlett en liten hälso-vecka. Förra veckan handlade om ett annat slags välmående och det gjorde att jag landade söndags-vikten på 84,5 kilo. Lite för mycket, så nu trycker jag ner den en liten bit. Återkommer med resultat senare...


...och Daniel kör på bra. Lovar gott inför framtiden. Jobbar hårt med bekymmer/svagheter, samtidigt som han fortsätter utveckla sina starka egenskaper. Imponerande!


...och så har jag fått lite "inside" kring varför det var så få Trelle-deltagare på SM. Mest spekulationer, så jag tänker inte dra det här på bloggen. Oavsett vilket så är det en trist utveckling.



Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards