Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av André Aldenhov - 7 augusti 2014 17:04


Nu är det bara 1 dag kvar på mitt "mini-experiment" med gymträning. Jag håller på och testar vilken min fysiska status är för tillfället. Att jag inte är i form, det vet jag. Men jag är nyfiken på ungefär hur "träningsbar" jag är. Alltså, hur mycket kan jag träna utan att ligga i ständig nedbrytning. Jag har mina aningar, men jag väntar med "slutsatsen" tills efter morgondagens pass.


...och dagens pass gick jättebra! Precis som pass 1 och 2 (söndag-måndag) gjorde, ja rentav aningen bättre! Vilan på benen gjorde susen! Knäet kändes mycket bättre och jag lade till och med på några extrakilon på slutrepsen i ben/drag. Passet blev alltså min gym-ritual i 3 varv ( och därtillhörande rörlighet ) samt knäböj bak+ marklyft. Gött!! Nu får vi se hur kroppen svarar tills imorgon. Vikt före/efter träning: 83/ 82,1 (intog träningsvätskan före vägning idag. Därav större diff än tidigare dagar).

Av André Aldenhov - 7 augusti 2014 11:49


Sommaren är ju härlig och man kan passa på med fys som man kanske inte kan göra på vintern. Eller så fysar man utomhus bara för att man vill. Både tennis och pingis på förmiddagen. Utomhus naturligtvis! Roligt och jobbigt. Hoppas det blir mer imorgon =).


...och senare ska jag försöka mig på lite gym. Hoppas jag kan köra mina 3 gym-varv och både ben och drag...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards