Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

Går framåt, tror jag...

Av André Aldenhov - 17 augusti 2014 17:17


Från början var det meningen att jag skulle köra ett söndags-pass ihop med Claes ( och kanske några fler), men jag fick planera om dagen lite. Istället så var jag klar precis när Claes dök upp. Nåja, det går att träna själv, fast det är oftast inte riktigt lika kul...

Rörlighetsträning/ rejäl knä-uppvärmning och därefter en hel del knäböj, 5or x 5 set. Därefter styrkeryck (!!!)+ några ryckknäböj. Tomstång och 1 set med 40 kilo. =)!!

Kul att höra att Claes känner sig hel trots att han vräkte på ganska bra i fredags!

Undrar hur jag känner mig imorgon. Tryckte på ganska bra i styrkerycken, med stamp och allt...

 
 
Ingen bild

Claes

18 augusti 2014 09:52

blev ett halv bra stötpass för jag fick inte ordning på tajmingen i vändningen och ett bra knäböjbak pass med en bra singel på 140 :)

André Aldenhov

18 augusti 2014 13:41

Fortsätter framåt. Jättekul!! Bra jobbat!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André Aldenhov - 16 augusti 2016 20:48

  Jäklar vad dålig jag är på att uppdatera här då... Men så går ju också träningen sådär. Inte så att jag lagt ner, inte alls, men det är verkligen jobbigt nu att hitta motivation och att få till ett bra tryck. Motivationstappet kommer helt ifrån a...

Av André Aldenhov - 8 augusti 2016 19:38

  Har haft ett par ganska bra träningsdagar. Inga fantastiska grejer, men många bra grejer ändå, startträning mm. Gött Men det är ju så jäkla mycket annat som händer nu, så jag vet aldrig riktigt när nästa pass blir. Suck... ...

Av André Aldenhov - 4 augusti 2016 16:09

Jäklar vad jag varit dålig på att uppdatera. Beror nog mest på att jag varit kass på att träna, hahaha! Har varit bortrest ett tag, men är hemma igen, så nu är det full körning igen! Eller, ja, asså... igår var jag helt slut när jag kom hem, så det...

Av André Aldenhov - 27 juli 2016 19:03

  Idag hade jag ungefär 15 minuter över för träning. Det blev ett ganska långt superset... ...men det blev ganska bra. Pump!!!! ...

Av André Aldenhov - 26 juli 2016 07:26

Komprimerat inlägg: Har haft två dagar där jag bara vandrat runt bland hantlarna och gjort sånt som är snällt mot kroppen. Höga reps, låga vikter. Ja och lite ben och drag. ...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards