Alla inlägg den 14 september 2014

Av André Aldenhov - 14 september 2014 23:40


Hade som förhoppning att vara igång med träning igen under söndagen eller måndagen. Det blev idag, söndag. Gött! Haft (och har...) en mildare förkylning och det har stoppat under senaste veckan. Har inte velat köra igång för tidigt och jag hoppas att jag inte gjort det. Träningen idag kändes bra och när det började ta emot på slutet, så slog jag av på takten. Hoppas jag "bromsade" i tid, så jag inte förvärrat något. De senaste veckorna när jag lyckats komma igång 2-3 bra pass, ta mig genom träningsvärken och börja hitta en rytm, så har något hänt som gjort att jag varit tvungen att avbryta. Hoppas jag kan komma igång "på riktigt" nu.

Som vanligt riktigt skoj att träffa olika klubbmedlemmar när man tränar. Idag träffade jag Nico som berättade en massa roliga och spännande saker om sin träning. Trevligt!!

...och träningen gick ju bra idag. Väldigt bra rörlighet, spänsten utvecklas, 2 bra gymvarv och lite 5-punkt och rotationer. Ökade dessutom en 5:a i bensparken (eller bensträcken som den borde heta!!). Kul!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards