Alla inlägg under november 2014

Av André Aldenhov - 12 november 2014 09:17


Igår blev det lite bättre körning. Både ben och drag, där jag tog ett litet kliv framåt i knäböjen. Lade dessutom på en extra 5:a i bensparken. Kompletterade med hopp. Dessutom blev det ett bra gym-varv, med lite extra rotation och axlar. Bra pass!

...och ett trevligt snack på lunchen med en gammal lyftkollega från Trelle. Jäklar vad bra han kör nuförtiden! Coolt!

Av André Aldenhov - 7 november 2014 21:55


Fick en galen träningsvärk efter förra passet och det är ju gött på sitt sätt =). Var inte riktigt van vid knäböj och då blir det så. Men idag fanns det bara ett sätt att följa upp det passet: mera knäböj! Dessutom ökade jag lite i benspark och nu är jag lite öm i knäna... Jaja, ett steg framåt. Tror jag...

ben

Av André Aldenhov - 5 november 2014 20:20


Så idag var det dax för lite knäböj igen. Ganska mycket uppvärmning med benspark (eller bensträck som den borde heta) och 5x5 på 40 kilo. Därefter lite 3:or på 60 och 80 med avslut på singel 100. Kändes helt OK. Därefter inget mer. Vilar ut bröstryggen lite.

Annars handlade passet mest om snack kring anatomi och bänkpress. Där hade jag nog inte så mycket att tillföra... Fast jag har nog mina aningar om hur man bör köra bänk...

Av André Aldenhov - 4 november 2014 08:35


Det blev ännu ett litet gymvarv igår. Har inte så mycket energi över nu, varken för träning eller för att skriva. Vi får väl se om energin snart kommer tillbaks...

Av André Aldenhov - 2 november 2014 20:55


Jahaja... har inte ens omnämt fredagens träning och nu har jag även hunnit med ett söndags-pass. Nåja, det var inga märkvärdigheter. Körde några varv i gymet både i fredags och idag. Lyckades dock hålla bra tempo och det gör ju inget om jag börjar jobba upp lite flås. Men visst är det långt kvar...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards