Alla inlägg under maj 2015

Av André Aldenhov - 31 maj 2015 11:23


Först hade jag två inplanerade vilodagar och det var ju bra. Men sen blev det en extra vilodag igår och det var väl inte lika bra... Nåja, hur som helst, idag var det dax igen och det blev ett riktigt bra pass. Körde både bänk, knäböj och drag. Många reps på alla övningarna. Dessutom riktigt bra på biceps och en del annat. Kul!

...och dessutom hann jag med ett bra snack med Micke nere på hallen.Alltid trevligt! Synd bara att det sabbade hans tricepspass... hahaha, skojade bara ;-)!!

Av André Aldenhov - 27 maj 2015 20:46


Jäklar vilket konstigt pass. Var helt frånvarande men lyckades ändå köra det jag skulle och det gick bra! Höll fokus på bröst/ axlar, fastän jag inte orkade köra bänk. Gick riktigt bra. Dessutom mage, underarm och vader+ lite knärehab. Låg på stenhårt med hantlarna. Gött!!

Av André Aldenhov - 26 maj 2015 18:40


Jäklar vad jag har svårt att hitta någon rytm i träningen nu för tiden. Kommer saker emellan typ. Men jag fortsätter jobba mig tillbaks så fort jag får chansen och nu kan jag faktiskt börja se en ljusning i röran. Borde kunna hitta lite lugn inom de närmaste två veckorna.

Men idag blev det faktiskt ett pass. Riktigt bra dessutom. Jättefokus på biceps/ triceps, men fick även med en massa annat. Knä fram till exempel. Känns redan i bröstryggen! Kan bli lite träningsvärk där...

Av André Aldenhov - 21 maj 2015 20:48


Jäkla skit, vad lite jag kör nu... Men idag blev det ett bra gym-pass. Knäet fick jag igång till slut och fokus låg på bic/ mage/ bröst. Körde faktiskt på ganska tufft bland hantlarna. Märkligt nog så känner jag mest mellan skulderbladen nu. Fattar ingenting... + att det blivit promenad 2 dagar i rad. Behövs!!

...men nu dröjer det ett tag till nästa pass. Suck...

Av André Aldenhov - 19 maj 2015 21:25


Ett tag sen jag tränade nu... Men nu känns det som att det närmar sig igen. Kanske imorgon, annars torsdag. Hoppas att jag kan köra bra bänk då...

Av André Aldenhov - 17 maj 2015 22:31


Så jäkla dum jag är... Slarvade med maten före träning. Kände direkt att det inte skulle gå att köra allt. Kortade ner passet och fokuserade på bic/ mage. Blev faktiskt ett ganska hyfsat pass till slut...

Av André Aldenhov - 16 maj 2015 00:47


Tar bara onsdagens träning superkort: körde ett bra bänkpass och det var bara det jag skulle köra. The end...

Av André Aldenhov - 12 maj 2015 19:40


Måndagsträningen först: Repsade lite ryck och gjorde några drag. Hade tänkt köra ben efter, men knäet var ganska kass, så jag avbröt. Skit... Tror att det beror på ( för ?) många promenader. 

...och idag skulle det varit vila, men jag återupptog benträningen istället. Körde en massa reps knä fram. Längesedan jag körde den! Känns i bröstryggen redan...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards