Alla inlägg under juli 2015

Av André Aldenhov - 30 juli 2015 22:24


Har kört 4 pass nu utan att uppdatera. Fasen vad dåligt! Trodde man hade mer tid över när man har semester, men det verkar vara precis tvärtom... Nu är det ju omöjligt att minnas alla detaljer från de dagarna, men riktigt bra träning har det varit. Har t.ex hunnit med att bänka både en singel och en dubbel på 100. Finns på film, så det är inte omöjligt att jag hinner få upp den här under morgondagen. Dessutom lite småökningar på i stort sett varje övning. As-kul att köra nu!!

Av André Aldenhov - 24 juli 2015 16:00


Uppdaterar ju lika kass som vanligt... Jaja, ett par bra pass har det blivit. Men igår och idag var det dax för lite vila. Kände på senaste passet att jag låg lite på gränsen, så jag tar ett par lugna dagar istället för att gå på en skada. Imorgon blir det full satsning igen :-)!!

Av André Aldenhov - 22 juli 2015 02:23


Äh, jag testar att slänga upp videon med...

Jag var nog på ganska gott humör :-)



 

Av André Aldenhov - 22 juli 2015 01:40


Här är en liten bild på dagens 140-böj. Känner tydligt att jag inte får på det tekniska riktigt, men det är ju inte så konstigt, eftersom det var längesedan jag körde sådanna vikter. Men den är trygg och stabil och knäna känns kanon!


 

Av André Aldenhov - 22 juli 2015 01:26


Ja, då har det gått ett tag igen... Sen det senaste inlägget alltså. Tränat har jag gjort varje dag sen sist. Och det går fortsatt bra. Händer inga märkvärdiga saker kanske, men jag håller en jämn hög nivå och gör små ökningar ibland. Idag blev det en lätt 3a på 90 i bänken och en hyfsad knäböjs-singel på 140. Allt kändes bra i kroppen. Riktigt kul!

Av André Aldenhov - 19 juli 2015 16:04


Knäböj idag igen och det känns fortfarande bra! Men innan dess blev det biceps och axlar en bra stund. Varje pass (nästan...) känns kanon nuförtiden. Känner för att bara trycka på ännu hårdare! Kul.

Av André Aldenhov - 18 juli 2015 20:48


Inledde dagen med ett as-tidigt morgonpass och slängde mig därefter i bilen för att åka till Båstad och kolla tenniskval. Trevligt spel, men framförallt var dagens pass riktigt kul. Gjorde en liten ökning i bänken och kände att det dessutom finns mer att hämta ganska snart. Även dragen börjar kännas riktigt bra. Kul! Nya utmaningar imorgon...

Av André Aldenhov - 18 juli 2015 06:20


Har inte haft tillgång till dator på några dagar, så därför har det heller inte blivit något bloggande. Men tränat har jag gjort och bra har det gått! Har känts bra i knän och axlar. Har riktigt bra tryck i hela överkroppen. Egentligen bara rygg som är rejält efter nu, men även där har jag börjat upptrappning. Dagens träning skriver jag nog inte om idag, fast det blir kanske lite bilder lite senare.

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards