Alla inlägg under september 2015

Av André Aldenhov - 23 september 2015 12:33


Jäklar vad jag blivit asdålig på att skriva här! Förmodligen för att det inte finns så mkt att berätta om just nu. Händer inte så mycket i träningen liksom. Tappat sugen en aning och har lite svårt att formulera nya mål. Fast jag tränar ju på ganska bra. Egentligen har både reps och max funkat ganska hyfsat. Men det är precis som om det inte räcker för att jag riktigt ska bry mig... Kanske göra en satsning på att lägga upp några bilder/ filmer och se om mitt eget eget intresse ökar. Nya tag!!

Av André Aldenhov - 14 september 2015 00:49


Ojojojojoj vad längesen det var jag skrev nåt!! Men jaja, träningen har iallafall fortsatt framåt. Bänkat 110, en 5a på 95. Lätt mark på 200 med lite extra trapsdrag efter. Men visst, nu börjar det kännas här och där... Höger axel/ tric är lite kass och ett knä var riktigt illa idag. Rejält bakslag!! Nya tag imorgon...

Av André Aldenhov - 3 september 2015 20:42

Nu svänger det rejält i träningen! Ena dagen störtförkyld, nästa dag dubbelpass och maxningar. Ganska tufft för kroppen såklart och det känns idag. Ett knä har svullnat lite och det blir full vila i ett par dagar. Massage och rörlighet, men inget mer. Däremot hann jag med en sned, ful, lätt knäböj på 170 innan det blev såhär. Och träningssuget är maximalt, så jag är nog snart nere i gymet igen =)!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards