Alla inlägg under oktober 2015

Av André Aldenhov - 25 oktober 2015 10:21


Asså idag hann jag verkligen inte träna. Egentligen. Men jag gjorde det ändå. Visserligen inget monsterpass, men en helt okej runda i hantelgymet och avslutade med att reppa lite i bänken. Gött, för nu kan det ju kanske dröja innan det blir träning igen. Ut på resande fot och tillgången på gym är ytterst osäker...

Av André Aldenhov - 25 oktober 2015 02:54


Hade tänkt börja lägga upp lite bilder  och film igen. Bara för att jag glömt hur man gör, så lägger jag upp lite från senaste passet. Ett ganska bra pass igen, för övrigt. Körde bl.a lite nätta knäböj fram och det är det som kommer här:


 

Av André Aldenhov - 23 oktober 2015 21:18


Blev ju ett riktigt bra armpass idag. Men jäklar vad högran ömmar nu... Tog det hyfsat lugnt i de lägena där det är problematiskt, men det hjälpte föga. Nåja, relativt hög skyll-dig-själv-faktor på den...

Av André Aldenhov - 23 oktober 2015 10:29


Kändes som ett mellanpass igår, fast egentligen gick det nog ganska bra. Rejäl uppvärmning på bröst och avslutade med ett bra bänkpass. Flera 5or på 90 och singel på 100 och 105. Därefter ner och körde fler 5or på lägre. Ganska gött... Får se vad det blir idag. Vill ha ben/rygg men tror att det blir armar. Tar ett sent beslut.

Av André Aldenhov - 21 oktober 2015 22:50


Idag kändes kroppen bättre! Inte bra, det ska jag inte påstå men... Körde ett ganska hyfsat pass, lite knäböj och några ganska bra multi-drag. Kommer att kännas imorgon tror jag. Satsar på mer bröst nästa pass. Försöka trycka in lite armar med...

Av André Aldenhov - 20 oktober 2015 09:56


Passet igår blev ungefär som jag tänkt. Men det kändes inte jättebra i kroppen. Lite ovana och trötthet tror jag. Måste verkligen bita i och jobba denna veckan, eftersom nästa vecka blir på resande fot. Kan visserligen bli träning då med, men det är alls icke säkert...

Idag siktar jag på bröst ( märkligt formulerad mening BTW...).

Av André Aldenhov - 19 oktober 2015 13:44


Då får vi väl se vad som händer på gymet ikväll då. Väldigt sugen nu, så jag kan inte köra allt som känns lockande, det blir lite för mycket. Tror att jag trycker till med lite ben och rygg. Känns som om det är mest akut plus att jag gärna vilar bänken nån dax extra, så högersidan får en extra vilodag...

Tyvärr har jag inte orkat köra vidare med morgonpass. Dom passen förutsätter att jag somnar hyfsat tidigt och så har det inte blivit. Verkar stört omöjligt att få till tidig sänggång... Men ambitionen finns kvar och jag ska igång med det så fort som resten av livet tillåter tidig gonatt!

Av André Aldenhov - 18 oktober 2015 20:51

Då blev det ett pass idag, trots allt. Hemresa från Sthlm, sent hemma och full stress direkt. Men jag kände att jag var tvungen att ta en sväng i gymet. Inget monsterpass, men bättre än inget alls...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards