Alla inlägg under oktober 2015

Av André Aldenhov - 17 oktober 2015 20:49

   

Slänger in ett par bilder från dagen i Kungliga. Inget större drama av det jag såg, men Nicolas Almagro har jag alltid velat se och "Mackan" ser man ju såklart så ofta det går. Trevlig tennisdag i 08 har det iallafall varit. Fick lite ny inspiration att jobba vidare med det projektet...

Av André Aldenhov - 16 oktober 2015 23:19


Nu är det träningsstopp!! Inte så att jag gett upp, onej. Men kombinationen av dåligt högerparti ( inte en politisk kommentar...) och Stockholm Open gör att det är 3 dagars vila som väntar. Hoppas det kan ha en positiv effekt. Dessutom hoppas jag att lite tennis kan stilla nerverna en aning. Det har varit en ganska tuff tid... Men nu är jag på väg in i matchen igen. Längtar redan efter lite bröst/ rygg på måndag :-).

Av André Aldenhov - 15 oktober 2015 08:17


Sanslöst vilken nackspärr!! Eller egentligen är det hela högra arm-paketet som krånglar. Tror mig ha spårat problemet som triceps-relaterat. Vaknade flera gånger av det inatt. Gårdagens pass blev hyfsat, men bänken fick jag avstå... Nåja, bara att sätta igång och försöka rätta till det.

Av André Aldenhov - 13 oktober 2015 11:24


 

Den här måste jag ju bara lägga upp... Var på blixtvisit i Trelle i fredags och sprang på den här gamla skivstångskrigaren :-). Riktigt kul att ses och jäklar vilken form han är i!! Numera spöar han mig i både resultat och skägg. Kärlek, respekt!!  

Av André Aldenhov - 12 oktober 2015 22:55

Nu kommer bloggandet att få ny kraft igen! Mindre tid på diverse andra sociala medier och mera här. Träningen går ju fortfarande hyfsat och det finns en massa bilder och film från sommarens hårdkörning. Ska börja lägga upp det här under hösten. Inlägg (nästan) varje dag utlovas!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards