Alla inlägg under mars 2016

Av André Aldenhov - 30 mars 2016 23:22


De senaste dagarna har jag tillbringat nere i Halmstad med A-truppen inför EM som börjar om knappt 2 veckor. Det har varit riktigt bra tryck i passen och alla är sugna på att plocka fram de sista kilona som finns. Det verkar som om dom ligger formmässigt rätt och det känns ju bra inför EM...

Igår blev det ett pass ihop med Jim och Bijan. 3 generationer lyftare som har kul ihop. Roligaste passet på mycket länge!!

Idag är jag hemma en sväng, men åker ner igen imorgon och stannar till fredag. Träningsledigt imorgon, men jag hoppas jag hinner se ett pass poå fredag innan jag åker hem.

Tog ett litet pass hemma idag. Hantlar, benmaskin och några ryck. Lägger upp det bästa av dom. Ovanan syns tydligt, förbättringsområdena är självlysande. Men jag är nöjd ändå :-).


 

202

Av André Aldenhov - 27 mars 2016 00:36


Och det blev en riktigt bra avslutning på träningsveckan idag. Bra bänk, kroppen kändes bra och såhär såg sista marken ut:


 



Av André Aldenhov - 25 mars 2016 22:50


Dagens pass gjort. Hantelgym med bra variation och därefter knä bak och ryck. Har dåliga tummar och har jobbigt med ryck. Körde idag första ryckpasset utan remmar. Kändes naturligtvis inte så bra. Väntat. Å andra sidan kändes det inte jättedåligt och då får man nog vara nöjd. Riktigt jobbigt dock med höger nacke/ axel. Kommer nog att kännas ännu värre imorgon...

Av André Aldenhov - 25 mars 2016 21:02


Igår blev det ett jäkligt intensivt pass. Inte så mycket, men ett bra tempo. Körde lite hantel åch några bänk och mark. Kroppen helt OK.

Nu dax för dagens pass. Mer om det senare...

Av André Aldenhov - 23 mars 2016 23:33


Sådärja, ett litet snabbpass avklarat. Lite hantlar, ben och några snabba ryck-singlar. Inte så mycket, men det duger på en onsdagskväll...

Av André Aldenhov - 23 mars 2016 21:44


Ett par vilodagar, men nu är det dax för ett pass igen. Blev lite sent idag, men jag känner att jag behöver det. OK att vara lite trött imorgon, det är ju sista arbetsdagen innan semestern! Nu kör vi!!

Av André Aldenhov - 20 mars 2016 15:13


Ett litet superset och ett fule-ryck får duga...


 


 

Av André Aldenhov - 20 mars 2016 13:51


Bloggandet har kommit långt ner i prioriteringslistan ett tag... Enkla anledningen är ju att jag inte kunnat träna och inte har haft något att blogga om. Men OK, nu kör jag en del igen och tänkte få lite fart på skrivandet igen. Tyvärr har jag lika jäkla ont som förut. Kanske till och med något lite värre. Men jag jobbar vidare, så får vi se vart det landar.

Filmade faktiskt lite igår och lägger upp det här lite senare, om tekniken tillåter...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards