Alla inlägg under april 2016

Av André Aldenhov - 29 april 2016 10:18



Onsdagen blev ett litet armpass i raketfart. Inte mycket att orda om... Gårdagens pass blev däremot helt OK. Tryckte till rejält i benmaskinerna och körde ett bra bänkpass med en trippel på 100 som avslut. Det var längesen... Känns lite stelt idag, men det är nog ingen fara.


Av André Aldenhov - 26 april 2016 20:45


Kul idag på klubben att snacka en stund med min gamla lyftarkollega M.L Alltid en massa klokt som sägs om smått och stort. Om lyftning och livet. Givande!

...och sen blev det lite träning också. Tryckte på lite i benmaskinen, körde bra med hantlarna och avslutade med ganska hyfsade drag. Lite dragkomb upp till 150 och avslutade med bra mark-trippel på 180. Gött!

Men bicepc/ triceps och lite annat ligger ju efter såklart. Inte kunnat köra det så bra senaste halvåret och det stör mig...

Av André Aldenhov - 25 april 2016 18:46


Sådär, vad gött!! Inne i lite träning igen efter helgens tävling. Kroppen känns OK, alltså inte värre än före tävlingen. Nu lyfte jag ju inga större vikter, men jag trampade på med lite tryck och sånt brukar kännas när man är ovan...

Men det blev lite ben, bänk och hantelgym idag och nu kan jag nog spinna vidare på det. Kanske lite mark imorgon. Men om det känns lite kass, så väntar jag till onsdag.

Nu kör vi!

Av André Aldenhov - 23 april 2016 21:32


Tävlade lite idag på BAK. Riktigt kul var det, även om händerna fortsätter att motarbeta mig. Lyckades få på ett par hyfsade ryck idag och det tillhör ju inte direkt vanligheterna...

 Så här såg några av lyften ut ( film: Janne. 1000 tack!!!):


 


 

Av André Aldenhov - 18 april 2016 22:46


Okej, ett litet snabbinlägg då. Har ju varit bortrest ett tag. Därav varken träning eller blogg. Varit på EM i Norska Förde och det har varit en succé hela vägen!

...och idag fick jag äntligen kört ett litet pass igen. Kort överkroppspass o avslutade med några ryck. Singel-92 som avslut. Klockade in den ganska bra, med obligatoriska hoppet och allt :-)...

Av André Aldenhov - 9 april 2016 20:40


Tillvaron är full av prioriteringar. Ibland blir det fel. Senaste veckan har nog blivit lite snedprioriterad... Nåja, det kan man lära sig något av.

Idag blev det iallafall ett pass. Körde lite grund på ben/ bänk/ rygg. Fyllde upp passet med lite hantelgym. Det får jag vara nöjd med.

Imorgon tänker jag fortsätta prioritera rätt...

Av André Aldenhov - 6 april 2016 13:49


Hittade förresten den här i dagens BT. Har inte läst artikeln, så jag kan inte kommentera vad som skrivits. Förutom att rubriken sitter klockrent :-)...


 

Av André Aldenhov - 6 april 2016 13:06

Lite bloggtorka igen, fast egentligen är det bara måndagen som inte redovisats. Körde ett hyggligt pass för grundstyrkan. Bra ben och drag ihop med lite hantelgym. Var lite illamående efter jobbig (men givande) helg och låg energi, så jag hoppade över slutet av passet. Ändå ganska nöjd. Tror att det blir ett pass ikväll, men det är inte helt säkert...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards