Alla inlägg den 11 juli 2016

Av André Aldenhov - 11 juli 2016 23:20


Då var första 2dagarsresan avklarad. Tränade innan jag stack och körde ett kvällspass när jag kom hem. Missade alltså ingen träningsdag! Dax att dra igen imorgon. Får se om jag lyckas med det tricket en gång till...

Körde faktiskt bra idag. Inga märkvärdiga saker eller så. Men jag körde ett gympass med supertempo. Lade på antingen reps eller belastning på samtliga övningar, i några övningar både reps och belastning faktiskt! Avslutade med ett hyggligt bänkpass. Även där ett högt tempo. Sååå jäkla slut efteråt!

Kände träningsvärk i typ samtliga muskler efter senaste marklyftet med trapsdragen på. Men ingenting som liknade problem med kroppen. Börjar så sakta att bli hyfsat tränad nu...

Kort reflektion bara. Slog mig plötsligt att jag aldrig verkar bli förkyld längre. Asså förut var det ganska ofta ju. Men nu har jag inte åkt på något fastän jag varit ute och flängt bland en massa människor, som t.ex på SM-veckan. ColdZyme verkar leverera!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards