Alla inlägg under september 2013

Av André Aldenhov - 12 september 2013 16:36

Fortsätter jobba vidare med både LCHF och Plankan-utmaningen. Inga "jätteviktiga" mål men ett jättekul sätt att ha någonting att jobba mot. Vem vet, det kan kanske plötsligt övergå i andra, lite större mål...?! Klarade minuten även igår förresten och ikväll är det dax igen...

Av André Aldenhov - 10 september 2013 20:29

Förkylningen fortsätter och det gör även plankan-utmaningen! Idag var det dax för 1 minut igen och idag gick det bättre! Men jag undrar hur jag ska komma upp i 5 minuter...


Idag blev det ost-o-kött-frukost, köttgrytelunch och korv och wokgrönsaker på kvällen. Har dessutom tagit lite extra medwurst som mellis... Goda LCHF-dagar =)!

Av André Aldenhov - 9 september 2013 21:02


Förkylningen försvårar plankan+ att jag testade en ny, dum strategi... Men jag är kvar i matchen. En minut idag!


Kött-o-ost-frukost, köttfärslimpa med ost och bacon till lunch och en fantastisk köttgryta på kvällen! =)


Börjar bli öm i rygg, nacke, fingrar mm. Tecken på att formen är på väg ut ur kroppen. Känner igen känslan av att förfallet börjat...

Av André Aldenhov - 8 september 2013 20:23


LCHF fortsätter! En vecka nu och jag tuffar på mot målet: 1 månad. Ägg och kött till frukost, fantastiska nybakade bullar (specialmjöl) till lunch (medd ägg på)+pannacotta och Flygande Jacob special på kvällen. Underbart!!


...och Plankan-utmaningen var 45 sekunder idag. Gick bra. men det börjar bli jobbigt. Imorgon blir det en hel minut!!


Börjar bli ganska förkyld. Irriterande...

Av André Aldenhov - 7 september 2013 12:47


Igår var det vilodag i Plankan-utmaningen men den fortsätter idag. Håller på hela månaden och har tydligen vilodagar inblandade ibland.

Däremot gäller LCHF varje dag =). Dagens frukost var en blandning av naturellyoghurt och grädde, 2 kokta ägg med citronmajonäs och ett par "ost-och-kött-rullar".

...och nu blir det kaffe. Ska kolla fotbollsturnering i eftermiddag. Spelas på "helig mark", eller "Anders Svenssons kontor": Borås Arena som den också kallas. Kul! Då blir det LCHF-piroger som fika =).

Av André Aldenhov - 6 september 2013 09:05


Igår blev det ingen balansplatta...

...men jag fortsatte med Plankan-utmaningen. 40 sekunder...

...och LCHF såklart! Gott med både falukorvsröra och köttfärssås med wok-mix. Wok-mixarna brukar ligga lite för högt i Carb, men jag hittade en som var bra =).

Av André Aldenhov - 4 september 2013 20:44


Mina små mini-utmaningar fortsätter =). Körde 30 sekunder Plankan idag. Imorgon är det dax för 40...


Balansplatta har jag också börjat med!


...och lunchen blev som igår, kasslergratäng. På kvällen åt jag hamburgare med special-bröd (kokos/mandelmjöl) Jättegott! Men jag får ABSOLUT INTE glömma frukost fler gånger!!!

Av André Aldenhov - 3 september 2013 21:13


Idag var det dax för 30 sekunder plankan. Har ju väldigt svårt att tro att jag ska klara hela utmaningen men jag jobbar vidare.


Fortsätter med LCHF. Idag blev det ost och fil till frukost, färsbiffar och coleslaw till lunch och underbar kasslergratäng på kvällen. Avrundade med macka på kokos/mandelmjöl med ost och kyckling. GOTT!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards