Alla inlägg den 4 juli 2014

Av André Aldenhov - 4 juli 2014 21:28


Idag gick det bättre. Med ute-träningen alltså. Claes och Daniel gick på ganska tufft med hopp/ sprint/kast. Daniel imponerar ju alltid, men även Claes är grym här. Vi hade ett långt samtal (eller var det en monolog...) om vikten av dragträning, men jag måste medge att han visade på bakåtkasten att han ligger bra till i den explosiva fasen. Nästa vecka är jag inte på plats, grabbarna får köra på egen hand. Därefter kommer jag (förmodligen) att vara på plats varje onsdag under sommaren för att "styra upp" ute-träningen.


...och jäklar vad Daniels "Kina-puffar" var grymma. Så pass bra att jag var "tvungen" att hålla (ännu en...) monolog. Nu tror jag att dom vet vad som finns att veta om Peter Ylisuvanto =).


...men Claes har ljumsk-problem och det är bekymmersamt. Går nog åt rätt håll, fast sakta. Ibland blir det bakslag. Trist! Fast det är bra tid på året nu att jobba långsiktigt. Hoppas hans tålamod håller, för jag tror att det kommer att bli bra till slut!


...och även Sots, Grablev, Sabanis, Peshalov m.fl avhandlades ikväll...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards