Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Bra respons! ...och lite framtid...

Av André Aldenhov - 19 april 2013 17:31


Ikväll blir det stöt! Men inte sådär på högre vikter utan bara lite lätta 2:or för känslans skull. Känner att jag behöver hitta rytmen men jag orkar verkligen inte ladda på tungt, så det får bli lite uppmjukningslyftning istället. Dessutom lite ont i tummen sen senaste ryckpasset så jag kommer att köra med remmar(för ovanlighetens skull). Om det känns bra efter stötarna så klipper jag till med lite drag och hopp och om det inte känns bra så kör jag något annat...


Snart seriematch igen. Nästa helg har vi hemmatävling och Borås kommer på besök. Det blir kul! Boråsarna är ett härligt gäng! Men det är vi med och det kommer säkert att bli en massa bra lyftning =)! Det har börjat trilla in tips på resultat. Senast gissade Johnny absolut bäst och han har redan fått in ett förslag. Gissa på ni andra med om ni vill och mitt eget tips/tänk presenterar jag före tävlingsdagen!


Fått många kommentarer på veckans 112-ryck och många har sett filmen. Hoppas jag kan bjuda på lite bättre vikter framöver. Kändes som att det fanns plats för lite till...


Om det är något ni kära läsare undrar över eller vill att jag ska skriva om, så passa på och fråga nu under helgen när jag har lite mer tid över för bloggen! Välkomna!!



 
 
Ingen bild

Lantz

19 april 2013 19:17

113-144 =257 :) Lycka Till :)

André Aldenhov

19 april 2013 21:49

Tipset är mottaget =)! Hoppas du gissat rätt för det är ett bra resultat!!

Tack och ha en trevlig helg!!
André

 
Ingen bild

Lantz

20 april 2013 19:18

Tack! Detsamma till dig :)

André Aldenhov

20 april 2013 21:11

=)!

 
Ingen bild

Roger

21 april 2013 09:34

Hej Andre! Jag ramlade in på din sida och hittade lite rolig läsning. tänkte ge mig på ett tips jag med. tror du går 110, 115, 120 i ryck och 137, 142, 147 i stöt. har inte sett nån stöt film så det blir lite gissning men rycket på 112 såg oförskämt lätt ut :-). Lycka Till!

André Aldenhov

21 april 2013 13:39

Tjenare!
Kul att du gillar sidan =)!
Inget dåligt tips. Ligger lite högre än vad jag egentligen planerat, men jag håller med: 112-rycket var väldigt bra och utifrån det så är ditt tips fullt rimligt. Dessutom blev det så senaste serietävlingen att jag hamnade en bit över mitt eget tips, så det är inte omöjligt att ditt tips står sig=)!
Ha en bra dag och välkommen tillbaks till sidan när du vill!
André

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André Aldenhov - 16 augusti 2016 20:48

  Jäklar vad dålig jag är på att uppdatera här då... Men så går ju också träningen sådär. Inte så att jag lagt ner, inte alls, men det är verkligen jobbigt nu att hitta motivation och att få till ett bra tryck. Motivationstappet kommer helt ifrån a...

Av André Aldenhov - 8 augusti 2016 19:38

  Har haft ett par ganska bra träningsdagar. Inga fantastiska grejer, men många bra grejer ändå, startträning mm. Gött Men det är ju så jäkla mycket annat som händer nu, så jag vet aldrig riktigt när nästa pass blir. Suck... ...

Av André Aldenhov - 4 augusti 2016 16:09

Jäklar vad jag varit dålig på att uppdatera. Beror nog mest på att jag varit kass på att träna, hahaha! Har varit bortrest ett tag, men är hemma igen, så nu är det full körning igen! Eller, ja, asså... igår var jag helt slut när jag kom hem, så det...

Av André Aldenhov - 27 juli 2016 19:03

  Idag hade jag ungefär 15 minuter över för träning. Det blev ett ganska långt superset... ...men det blev ganska bra. Pump!!!! ...

Av André Aldenhov - 26 juli 2016 07:26

Komprimerat inlägg: Har haft två dagar där jag bara vandrat runt bland hantlarna och gjort sånt som är snällt mot kroppen. Höga reps, låga vikter. Ja och lite ben och drag. ...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards