Alla inlägg den 23 april 2013

Av André Aldenhov - 23 april 2013 21:22

Dagens massagebehandling gick bra. Låren och även vaderna. Just vaderna var verkligen behövligt. Vill minnas att det förmodligen därifrån knäproblemen kommer. Vi tror att vi fick bort värsta spänningarna men det får vi väl se med tiden...


...och Jukkas rygg verkar bli bättre och bättre. Vi körde lite mer skulderblad idag än tidigare och i övrigt ungefär som förut. Hoppas rörligheten är helt tillbaks snart så problemen försvinner. Det verkar iallafall gå åt rätt håll...


...och Claes hade ett halvjobbigt benpass, men han genomförde det. Bra att lyckas ta sig genom passet även de gånger det inte känns lika bra!

Av André Aldenhov - 23 april 2013 18:05


Många trevliga kommentarer de senaste dagarna från en del av bloggens läsare. Tusen tack för det =)!  Extra roligt att skriva när jag vet att någon  både läser och uppskattar det jag skriver. Ger energi att fortsätta =)! Hoppas ni fortsätter läsa det jag har att berätta.


Snart dax att åka ner till TK och köra lite behandling. Känner i musklerna att det är direkt nödvändigt. Tror att det kan hjälpa såpass att det går att ösa för fullt på lördag. Det är iallafall vad jag hoppas...

Av André Aldenhov - 23 april 2013 15:49

Riktigt ömt i kroppen idag! Men det är värst med musklerna känns det som. Inne i knäna känns det ungefär som vanligt. Det blev alltså ingen försämring och det är ju bra =). Dessutom är det dax för behandling ikväll och det kan hinna göra rejäl nytta inför helgen. Hoppas att både jag och Jukka får rätt på problemen!

Av André Aldenhov - 23 april 2013 08:53

Fick en fråga här på bloggen om hur det ligger till med kroppsvikten just nu och det är ju även "intressant" om jag ska förbereda mig för en SM-start i år. Just nu ligger jag kring 83 kilo och det tycker jag är helt perfekt. En ev. SM-start handlar om klass 77 kilo och inget annat. Lagom att ligga på drygt 80 kilo nu, sådär ca 10 veckor före tävling.


Gissade igår att det skulle bli lite ömt idag i kroppen efter senaste passet med maxning i både ben och mark. Snacka om att gissa rätt...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards