Alla inlägg den 13 april 2013

Av André Aldenhov - 13 april 2013 23:22

Äntligen!

Här slänger jag fram ett ganska trist inlägg. Film från dagens pass och det är en lång, seg, intetsägande sekvens. Egentligen lägger jag upp den bara för att arkivera. För min egen skull alltså. Men jag gör ju som jag vill, det är min blogg =). Jag är Aldanov!

Sjukt jobbigt hur som helst. Men nu, flera timmar senare, känns det fortfarande ingenting i knäna. Möjligt att detta funkar.
 

Av André Aldenhov - 13 april 2013 22:37


Nu har jag försökt lägga upp en film, men det funkar inte. Vet inte varför det inte funkar. Får försöka igen imorgon. Hoppas att det fungerar då.


Av André Aldenhov - 13 april 2013 17:54


Dagens pass är klart och jag körde något jag ALDRIG kört förut. Knäböj-stege med 6 steg! Riktigt apa-jobbigt! Men poängen är ju bl.a att man ska kunna ligga på lite lägre vikter och på så sätt skona knäna en aning. Vi får väl se, men just nu känns det riktigt bra. Däremot blir jag fortfarande, en hel timme efter passet, illamående om jag rör mig hastigt. Ovan vid uthållighetsträning. Kul att prova men det dröjer nog till nästa gång. Finns på en dålig film som jag kommer att lägga upp på bloggen ikväll, fast det har ett riktigt lågt underhållningsvärde =). Här är dagens pass:


Knäböj bak (stege) tripplar på 100, 120 och 140. Därefter stege med tripplar på 150,140,130,120,110,100.

därefter övningar med kort vila: goodmorning, armdrag, rodd, axlar och bänkpress bred (5:or)på 50, 60, 70, 80.


Claes var där och fortsatte med sin benträning. Bra! Dessutom positiva signaler från Danne igår. Kul! Undrar hur det gick för Jukka idag? Dessutom undrar jag lite hur det går för Per. Men om jag känner honom rätt så tränar han på bra. Han är flitig!!

Av André Aldenhov - 13 april 2013 10:40


Tycker att kroppen känns ganska bra idag. Inga speciella krämpor efter gårdagens ryckpass. Lite sugen på att dra dit ett benpass idag faktiskt. Visst, lite öm i nacken fortfarande men suget finns där ändå.


Har hört talas om att det finns detaljer spikat kring SM 2013 nu. Intressant... Ska nog lägga en stund på att läsa in mig. Det börjar närma sig mitt mål om att fatta ett beslut: SM eller inte för mig. Senast sista seriematchen om 2 veckor kommer jag att ha bestämt mig och naturligtvis kommer jag att skriva om det här. Även att skriva en del om hur beslutet kommit till.

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards