Alla inlägg den 18 januari 2013

Av André Aldenhov - 18 januari 2013 22:51

Snart läggdax. När jag vaknar avgörs det hurdan tävling det blir imorgon. Lugnt, inget alls eller full fart! Det blir intressant.


Blir svinkallt imorgon! Får se till att ha rejält med kläder!


Kollar lite på Eurosport. Williams har seriösa problem med Selby men han reducerade nyss till 1-4 (11) och han är inne igen. Kanske kan göra match av det...


Utmaning!!: skicka in förslag på bra sajter/hemsidor som handlar om skivstång/ gym/kost/LCHF/ Fys/handboll eller annat intressant, så tar jag med det om det är något som tilltalar mig! Skulle hunna bli en trevlig följetong på bloggen!


Näsan rinner...

Av André Aldenhov - 18 januari 2013 20:26

Nu börjar det komma hosta också. Hmm... Nåja, jag fortsätter ta kampen. Jag laddar på med lite extra kolhydrater ikväll, så kroppen har lite extra att stå emot med.


Sen är det dax med "Mästare i Mark" på söndag. Ett evenemang jag berättat om tidigare här i bloggen och som jag naturligtvis kommer att berätta mera om senare.


Kollar gladiatorerna och bara undrar: Var tusan är Zapfe och Oldemark ;-)...!?

Av André Aldenhov - 18 januari 2013 19:57


Detta är vad hoppet står till inför imorgon:


 

Rejält med snuva och nys, fast i övrigt känns det bra. Ingenting att klaga på. För övrigt så lyckades jag hålla mig frisk kring SM när alla andra verkade vara förkylda, så det får man ju vara nöjd med!

Av André Aldenhov - 18 januari 2013 14:45

Rejält förkylt! Men jag mår faktiskt ganska OK. Om det bara håller sig såhär så blir det nog inget problem att lyfta imorgon. Fast ibland kan man känna sig hyfsat pigg under en förkylning, men när man börjar maxbelasta så försvinner all kraft. Får kanske tänka om lite på startvikterna även om det skulle kännas bra imorgon.

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards