Alla inlägg under juli 2013

Av André Aldenhov - 29 juli 2013 21:47


...och man kan fortfarande inte lägga upp film... Börjar bli lite trött på detta nu. Visst borde väl uppdateringen gå snabbare än såhär!

Av André Aldenhov - 29 juli 2013 19:03


...och det går fortfarande inte att lägga upp videoklipp. Suck... Skärpning Bloggplatsen!


Däremot kan jag skriva lite om dagens träning. Körde i gymet. Långt superset. Körde 10 övningar parvis med 2 set på varje. 6 reps på varje Tog 7 minuter (6.30, men jag avrundar uppåt). Körde såhär:


rodd/press, press/tric, latsdrag/axlar, bic/axlar, bic,trapsdrag


Har alltså använt 7 av veckans 60 minuter. 53 minuter kvar...


Imorgon är det fys på Marks TK. Kul!!


Daniel kör järnet! Han har hittat sitt fokus och det är riktigt kul att följa!


Claes verkar ha hittat perfekt balans i träning/kost och han har en riktigt bra plan! KUL!!

Av André Aldenhov - 28 juli 2013 22:33


Funkar fortfarande inte att lägga upp video tyvärr. Nåja, det var väl ändå inte så mycket att se... Men jag gör ett nytt försök imorgon.


Har dessutom tänkt ut nästa veckas träningsmål. Denna veckan klarade jag ju av antalet pass även om fördelningen blev något sned. Väljer att nästa vecka vila benen, därav avsaknad av cykel i målet som ser ut såhär:


veckans mål:

60 minuters AKTIVT gymande(uppvärmning borträknat). Räknas från passets första reps till sista. Ska under denna tid försöka få ihop så mycket träning som möjligt. Kan alltså bli en hel del superset =)...

Av André Aldenhov - 28 juli 2013 20:17


Skulle lägga upp en video och möttes av detta:

"Videofunktionen är tillfälligt nedstängd för underhåll.
Vi hoppas bli klara under kvällen."


Jag återkommer...

Av André Aldenhov - 28 juli 2013 15:47


Tränat klart för idag. Passet gick på typ 5 minuter. Körde ett tenda långt superset! 8 övningar*2 varv. Har dessutom filmat detta och lägger upp det sen. Ena axelövningen gjorde lite för ont så den byttes ut mot en annan på andra varvet. Såhär körde jag:


superset:

rodd-press-press-tric-latsdrag-axlar-axlar-bic och sen ett varv till

Av André Aldenhov - 28 juli 2013 13:49


Lite väl optimistisk kanske... Dom här knäna duger inte att cykla med. Får nog bli bilen ner till gymet. Har gått långa sträckor de senaste dagarna. Trevligt och skönt, men jag tror att det är därför de svullnat upp och krånglar. Jaja, inget att göra åt just nu annat än att fortsätta vila. Missar alltså veckomålet men ska iallafall försöka få till rätt antal träningspass!

Av André Aldenhov - 27 juli 2013 22:16


Tillbaks från några Skara-dagar. Varit i Skara 2 gånger på en vecka och ingen av gångerna har handlat om tyngdlyftning. Märkligt...


Sugen på ett cykelpass imorgon. Får se vad det blir. Man kan ju ta cykeln till gymet =)...

Av André Aldenhov - 25 juli 2013 22:32


Ingen träning idag. Nu försvinner jag dessutom iväg på mini-semester så det dröjer lite innan jag kör igen. Ska försöka få till ett pass på söndag när jag är hemma igen. Då är tanken att jag ska cykla, men det är ju inte omöjligt att jag på något sätt hamnar i gymet =)...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards