Alla inlägg den 7 mars 2014

Av André Aldenhov - 7 mars 2014 22:16


Körde alltså lite ryck igår. Gick hela vägen upp och testade dagsform. Det nästsista lyftet var riktigt dåligt, men jag höjde 1 kilo och skärpte till mig. Visst blev det ett ful-ryck, men viljan fanns där och det räckte =). Filmade från 90 och uppåt. Körde även rotation, axlar, press, lats, bic/tric och Jukka-bencurl. Såhär såg rycken ut. Kommentera gärna =)!!






 
  
  
 

Av André Aldenhov - 7 mars 2014 20:06


Ni som troget följer bloggen (tack till er!!!) ni vet ju att jag nyligen blev bestulen på mina jympisar nere på TK. Igår när jag kom ner till hallen så upptäkte jag detta:

 

De försvunna skorna är tillbaks =)!! Antingen hade någon glömt berätta att dom tagit jympisarna eller så hann samvetet ikapp. Kanske var det för tydliga tecken på fot i skorna... Hursomhelst så var det trevligt att få tillbaks dem. Dessutom så vill man ju helst kunna lita på folk i en så liten förening. GLAD =)!!

...och i nästa inlägg kommer det 4 filmer från gårdagens ryckpass. Både bra och kassa lyft. Kommer dessutom att skriva lite om vad jag körde igår.

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards