Alla inlägg den 10 april 2014

Av André Aldenhov - 10 april 2014 21:46


Då var cykelpasset avklarat. Körde ett par minuter längre än vanligt för att lägga en bra förbränning inför natten. Ligger som sagt lite för högt i vikt och kommer nog att få en ganska tuff dag imorgon. Nåja, inget som jag inte gjort förut =)...

...och dagens mini-fys avslutades med balansplatta. Kändes inte så bra, fast det beror förmodligen bara på att jag kände efter för mycket. Ibland gör man ju det under genrepet...

...men det kan nog behövas lite bastu i morgon. Men som sagt: inget som jag inte gjort förut...

och kreatinet är framme!

Av André Aldenhov - 10 april 2014 20:53


Ikväll kommer jag bara att cykla och möjligtvis köra lite balans. Behöver öka förbränningen en aning eftersom jag ligger ganska högt i vikt. Tror att morgondagen blir hyfsat jobbig, fast det kommer inte att påverka tävlingen negativt.

...däremot känner jag mig fortfarande ganska osäker på hur sugen jag är på att tävla. Tycker det känns ganska motiverande att ta i, fast det känns märkligt att jobba för ett kval samtidigt som jag planerar in operation om 2 veckor. Den tiden har förresten blivit bekräftad och det är ju bra!

...och Whey 1000 dök upp idag så nu kan vi andas ut! Gunnar e snabb =)!!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards