Alla inlägg den 5 april 2014

Av André Aldenhov - 5 april 2014 18:57


Tycker att fysen börjar kännas riktigt bra. Å ena sidan känns det då lite synd att avbryta alltihop nu. Å andra sidan känns det helt rätt att passa på när den fysiska statusen är okej. Bättre återhämtning och bättre rehab-förutsättningar efter operationen. Hade naturligtvis varit fantastiskt kul att få göra ett SM på "hemmaplan" men det känns vettigare att bli frisk. Om det lyckas så ska det bli kul att sätta upp nya mål. Kanske kan jag cykla igen??!! =)


Idag blev det iallafall ett pass med multi-drag och stöt-mix i superset. Jag körde alltså en komb med långa drag, stötmark, stötdrag, pressvändning, pushpress, överstöt och överstöt nacke. Gav lite puls!! Gjorde många reps och set under uppvärmningsfasen. Avslutade med singlar på alla på 140 kilo(dragen) och 70 kilo(stötarna). Avrundade passet med hantelryck och hantelstöt. Just det: inledde med ett gymvarv och en hel del cykel. Fick även med några Jukka-bencurl


...och ett jättestort tack till er som peppar och uppmuntrar mig inför kommande operation. Betyder mycket och jag kan behöva den uppmuntran!!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards