Alla inlägg under juli 2013

Av André Aldenhov - 5 juli 2013 09:38


Passar på att slänga fram ett stort tack! För alla gratulationer, för all hjälp och stöttning jag fått under resans gång, för alla trevliga bilder/filmer(och länkningar mm) på FB (sambo Jennie, Gunnar m.fl) Kul även att kolla runt på andra bilder från SM. Nån som har lite trevliga bilder som ni vill ha med här på bloggen? Länka eller skicka hit =)!


Extra tack till Poppe och Guben för elit-coachning på SM! Suveränt upplägg! Ska jag tävla igen så vet jag vilka coacher som är mitt förstaval!!


Familjens stöd!

Av André Aldenhov - 4 juli 2013 18:00


Daniel Abrahamsson från Marks TK fick ett Wild Card till SM-tävlingarna som gick i måndags. Egentligen var hans säsong redan över och hans "sommarlov" hade börjat när han fick sitt Wild Card. Trots detta lyckades han göra en riktigt bra tävling där han lyfte sina personrekord! Imponerande =)!!

Av André Aldenhov - 4 juli 2013 11:14


Ska inte skriva flera kilometer om det som ter sig helt självklart, nämligen att Tyngdlyftnings-SM 2013 arrangörsmässigt var en stor succé! Stort grattis och tack till alla som heter Helgesson, alla andra (ofta skånsktalande) arrangörer och naturligtvis även till de som hade nöjet att få tävla och/eller titta på! Alltifrån de "små" detaljerna som att det fanns en tävlingsvåg framtagen redan dagen före tävlingen till de "större", såsom närheten mellan värmning/tävling, inramning mm.


Konstaterar helt enkelt att Ragnar blev Bästa Herrlyftare. Grattis! Oskar gjorde en bra tävling och jämt blev det. Men Ragnar tog det "på mållinjen". Ni som var inne på bloggen före SM och tippade Ragnar: snyggt tippat! Stort tack till alla er som var inne och röstade och naturligtvis ett stort tack till alla er som läser bloggen!

Av André Aldenhov - 3 juli 2013 13:04


Här är länken till alla resultat från Tyngdlyftnings-SM 2013. Här finns även resultat från damtävlingarna. Många bra resultat där =)!


http://iof3.idrottonline.se/SvenskaTyngdlyftningsforbundet/Hem/Klubbrum/SMTyngdlyftning/Resultat/



Av André Aldenhov - 3 juli 2013 10:34


Sådärja, då var SM 2013 avklarat för min del =). Efter att ha slängt upp några mobilinlägg lite då och då under några dagar så är jag åter på plats vid datorn igen. Kanske kan bli några längre inlägg då...


Kommer att ge mig på ett flertal analyser av tävlingarna. Både min egen insats, men även andras. Dessutom kan jag väl haspla ur mig några kommentarer sådär i största allmänhet... Men det kommer att i första hand bli inlägg om:

1. Min egen tävling

2. Arrangemanget

3. Bästa herrlyftare(som uppföljning på omröstningen jag hade här på bloggen)

4. Olika individuella insatser

5. Framtidens mål

6. Periodisk fasta: kommentar


Börjar med det så får vi se sen... Vänster knä är iallafall så illa nu att jag haltar. Om några dagar (med vila) så får vi se vad det innebär och vad det får för konsekvenser.

Av André Aldenhov - 1 juli 2013 22:02

Kan inte minnas att jag någonsin haft så ont i kroppen som nu. Men förmodligen är det såhär det känns för alla efter lite ryck o stöt...
Lätt värt iallafall =). Men inga ursäkter: rätt man vann totalen! Fast vi var nog ganska många som velat stå längst upp idag. Men segern var helt rättvis såklart! Grymt stark vilje-stöt!

Av André Aldenhov - 1 juli 2013 18:59

För alla er som undrar: såhär ser SM-guldet ut i år =).

Av André Aldenhov - 1 juli 2013 08:31

Här avgörs Tyngdlyftnings-SM 2013 idag. Börjar klockan 11.00 i Halmstads Arenahall.
Ser bra ut!

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards