Alla inlägg den 3 juni 2013

Av André Aldenhov - 3 juni 2013 20:54

Hann få ihop ett litet snabbpass idag med. Gött!! Kändes riktigt bra i kroppen. Iallafall det som jag tränade...


(superset) armdrag, 2 sorters rodd, axlar, dips, press, bic/tric *2 set


mat:

lunch: 300 gram fläskkött och 2 potatisar

mellis:proteindrink och banan

kväll:300 gram kyckling, en korv och 100 gram kvarg


Emellanåt känns det som om det blivit lite bättre i musklerna kring knäet men förmodligen är det bara som jag börjat vänja mig. Känner när jag böjer på benet att det är helt kass. Hoppas jag kan komma iväg på onsdag och kolla upp det. Hellre dåliga nyheter än att bara gå och vänta liksom...


Stort tack till alla er som håller tummar och uppmuntrar! Fantastiskt! Det är nu det behövs som allra bäst! Hoppas jag lyckas komma tillbaks igen och börja leverera lite trevligare blogginlägg igen, sånadär med bra lyft på film =)!


Har haft lite ensidig kost ett tag. Imorgon blir det hemmalagade hamburgare. Får se om jag får till nån variation sen...

Av André Aldenhov - 3 juni 2013 16:45

Den här bloggen handlar allt mindre om träning och allt mer om knän och dieter. Kanske inte lika underhållande att läsa om. Framförallt inte lika kul att filma eller ta bilder på (om nån vill se bilder på mitt knä så får ni kommentera , hehehe). Men det är ju så den här bloggen fungerar: det handlar väldigt mycket om vad som är aktuellt i min träning för stunden och i ett begränsat tidsperspektiv. Just nu pågår knappt nån träning och det enda som liknar SM-förberedelser är kosten. Därför är det så som bloggen ser ut just nu. Ingen hade hellre än jag haft något intressantare att skriva om men...

Presentation


Tyngdlyftning och annan träning!

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards